• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

ورزش بهترین راه پیشگیری از اعتیاد است

  • کد خبر : 3231
  • 04 تیر 1397 - 6:43

نشست خبری مشترک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اداره کل ورزش و جوانان و بهزیستی استان کرمانشاه در سازمان مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.  مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه ، دستگاه ورزش و جوانان را به عنوان یک دستگاه مؤثردر پیشگیری  از اعتیادمعرفی کرد و گفت: در سال ۹۶ برای احداث […]

نشست خبری مشترک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اداره کل ورزش و جوانان و بهزیستی استان کرمانشاه در سازمان مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

 مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه ، دستگاه ورزش و جوانان را به عنوان یک دستگاه مؤثردر پیشگیری  از اعتیادمعرفی کرد و گفت: در سال ۹۶ برای احداث ۸۲ خانه ورزش روستایی برنامه ریزی کردیم که از این تعداد تا کنون ۵۸ خانه ورزش روستایی افتتاح و هر خانه با میز تنیس، دارت، تشک تاتامی و فوتبال دستی تجهیز شده است، همچنین برای بیش از ۳۱ زمین خاکی تجهیزات ورزشی از جمله : میله والیبال، تور فوتبال و فوتسال تهیه شده است.

ارسلان حسینی افزود: در سال ۹۶ در راستای پیشگیری از اعتیاد در بخش توسعه ورزش همگانی بیش از ۴۳۹ مورداز ورزش‌های همگانی مثل کوهپیمایی خانوادگی اجرا شد و در ابتدای سال ۹۷ نیز ۳۱ روستا را با وسایل ورزشی تجهیز کردیم که در هر روستا مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه شد. همچنین طی سال ۹۶ بیش از ۷۰۰ برنامه ورزشی در سطح استان برگزار شد که می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی به خصوص اعتیاد موثر باشد.

وی با اشاره به راه اندازی اردوگاه های آموزشی خانه آباد در سالجاری،از اجرای طرح های جهاد کاهش آسیب های اجتماعی در روستاها، دوره آموزشی با محوریت جوانان حاشیه نشین، طرح ساخت اپلیکیشن خانواده سالم و راه اندازی شبکه جوانان امید خبر داد.

 وی در خصوص برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: در این راستا ۱۵ برنامه مناسب در نظر گرفته شده است که برگزاری مسابقات پاراگلایدر، دوچرخه سواری، دو صحرانوردی در گیلانغرب، جشنواره بادبادک ها، همایش کوهپیمایی و صعود به ارتفاعات شاهو در شهرستان جوانرود، همایش ورزش های باستانی و جشنواره ورزش‌های بومی محلی از آن جمله هستند.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=3231

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.