• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
كوروش تيمورزاده

صدا وسيماي کرمانشاه اشعار پر محتواي مردمي راپخش نمي کند

  • کد خبر : 300
  • 29 مهر 1395 - 14:47

كوروش تيمورزاده از خوانندگان خوش صداي كرمانشاهي است كه طي چند سال اخير با آهنگ هويت گمشده به چهره اي مطرح و آشنا براي كرمانشاهيان تبديل شده است. وي با بيان اينكه تا هفته آينده تازه ترين اثر ش با شعر محمدرضا فتاحي در رسانه هاي گروهي منتشر خواهد شد گفت:به نظر من ساخت و […]

كوروش تيمورزاده از خوانندگان خوش صداي كرمانشاهي است كه طي چند سال اخير با آهنگ هويت گمشده به چهره اي مطرح و آشنا براي كرمانشاهيان تبديل شده است.

وي با بيان اينكه تا هفته آينده تازه ترين اثر ش با شعر محمدرضا فتاحي در رسانه هاي گروهي منتشر خواهد شد گفت:به نظر من ساخت و انتشار آلبوم فارسي كرمانشاهي كار بسيار خوبي است در صورتي كه لوازم آن مهيا باشد.

آهنگسازان بايد ملودي هاي زيبا و ماندگار ساخته و بخش خصوصي نيز به عنوان اسپانسر به هنرمندان كمك كنند تا هويت شهرمان حفظ شود.وي افزود:درحال حاضر قصد برگزاري كنسرت در كرمانشاه را ندارم.متأسفانه آثاري كه توليد مي شود اكثرا تكراري بوده و همان كارهاي قديمي اجرا مي شود.من سعي كرده ام از اين كارپرهيز كنم و كارهاي جديد با شعر و آهنگ متفاوت توليد كنم .

اين هنرمند كرمانشاهي خطاب به مسئولين صداو سيما گفت:متأسفانه صداوسيما ترانه ها و اشعاري كه خوب ،پرمحتوا و مردمي هستند را براي پخش قبول نمي كند.

اگر مسئولين همتي كرده و اجازه دهند تحولي ايجاد شود و مردم صداهاي متنوع را از رسانه بشنوند كمك شاياني دراين رابطه نموده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=300

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.