• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5
نماینده شورای اسلامی شهر کرمانشاه:

هیچ کسی حق ندارد مسائل شخصی کسی را علنی کند

  • کد خبر : 2790
  • 20 فروردین 1397 - 5:51
هیچ کسی حق ندارد مسائل شخصی کسی را علنی کند

به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین،نماینده شورای اسلامی شهر کرمانشاه در اولین جلسه سال ۹۷ شورای شهر کرمانشاه بیان داشت: هیچ کسی حق ندارد مسائل جزئی حوزه شخصی کسی را علنی کند. ما در ماه‌های اول تشکیل شورا اختلاف نظرهایی داشتیم که این یک امر طبیعی است و این اختلافات حتی در خانواده‌ها هم هست. غلامرضا […]

به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین،نماینده شورای اسلامی شهر کرمانشاه در اولین جلسه سال ۹۷ شورای شهر کرمانشاه بیان داشت: هیچ کسی حق ندارد مسائل جزئی حوزه شخصی کسی را علنی کند. ما در ماه‌های اول تشکیل شورا اختلاف نظرهایی داشتیم که این یک امر طبیعی است و این اختلافات حتی در خانواده‌ها هم هست.
غلامرضا امیری با بیان اینکه اقدامات هیچ سیستم دولتی و حکومتی به اندازه شورای اسلامی شهر علنی نیست گفت: در سال گذشته مقداری مسائل را باز کردیم که موجب سوء استفاده برخی شد و امروز تذکر می دهم که هر‌ تشکل ، باند ، وحتی دولتمندی بخواهد سوء استفاده کند با آن برخورد می کنیم .
وی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از فرمانداری کرمانشاه در خصوص اعلام مغایرت‌ها بدون ذکر بند و ماده قانونی خاطر نشان ساخت: برخی از این مسئولین جایگاه شورا نمی‌شناسند و شأن شورا را پایین آورده‌اند ، این جایگاه حقوقی و نمایندگی یک میلیون نفر است .

با میلکان همراه باشید
@milkanweekly

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=2790

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.