• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
رييس اتاق بازرگاني استان کرمانشاه:

از برکات سفر رهبري به کرمانشاه بهره‌ کافي را نبرديم

  • کد خبر : 2633
  • 24 بهمن 1396 - 9:48

رييس اتاق بازرگاني استان کرمانشاه با بيان اينکه سفر مقام معظم رهبري به هر استان برکات بسياري را به آن استان ها سرازير کرده و رشد و پيشرفت و آبادي را براي آنها رقم زده بيان داشت: متاسفانه در کرمانشاه نتوانستيم از برکات اين سفر و اعتبارات بسيار آن استفاده کنيم. به گزارش خبرنگار ميلکان […]

رييس اتاق بازرگاني استان کرمانشاه با بيان اينکه سفر مقام معظم رهبري به هر استان برکات بسياري را به آن استان ها سرازير کرده و رشد و پيشرفت و آبادي را براي آنها رقم زده بيان داشت: متاسفانه در کرمانشاه نتوانستيم از برکات اين سفر و اعتبارات بسيار آن استفاده کنيم.
به گزارش خبرنگار ميلکان آنلاین، کيوان کاشفي در نشست خبري که با رسانه هاي استان داشت با بيان اينکه کرمانشاه مشکلي در بحث زيرساختي ندارد، گفت: عمده مشکلات استان در بحث رفتاري و نرم افزاري است و اگر امروز فضاي خوبي در زمينه کسب و کار نداريم، مشکلات ما عمدتا نرم افزاري و مديريتي و رفتاري است.
وي افزود: اگر با مديريت ناصحيح، اعتبارات در جاي نامناسب هزينه شود و خروجي نداشته باشد عملا هيچ سودي از اين اعتبارات نبرده‌ايم.
رييس اتاق بازرگاني استان کرمانشاه اظهار داشت: اکنون که اعتبارات خوبي به استان داده شده بايد بتوانيم با مديريت صحيح از آن براي رونق و توسعه و کاهش بيکاري استان به خوبي بهره بگيريم.
وي، در خصوص وضعيت مرزهاي استان با اشاره به حوادث کشور عراق،گفت: در چند سال اخير شاهد رويدادها و اتفاقاتي در کشور همسايه خود بوديم که اين اتفاقات به طبع روي مرزهاي کشور و بويژه مرزهاي استان تاثيرگذار بوده است.
کاشفي به تعطيلي چند ماهه مرز “پرويزخان” اشاره کرد وافزود: اين مرز اخيرا به مدت چند ماه تعطيل شد و با فشارهايي که آورديم بالاخره اين مرز باز شد، هرچند که اين بسته شدن دلايل امنيتي و سياسي خاص خود را داشت.
کاشفي هشدار داد: درحال حاضر بازارچه‌هاي “شوشمي” و “شيخ‎‌صله” در معرض خطر تعطيلي هستند.
وي افزود: خوشبختانه با تلاش‌هاي بسياري که صورت گرفت مطمئن شديم که بازارچه “شوشمي” تعطيل نمي‌شود، اما احتمال تعطيلي بازارچه “شيخ صله” ظرف يکي دو روز آينده وجود دارد.
کاشفي تصريح کرد: اميدواريم اين اتفاق نيفتد، چرا که در صورت تعطيلي بسيار دشوار است که بخواهيم دوباره آن را بازگشايي کنيم.
رييس اتاق بازرگاني، صنعت، معدن و کشاورزي استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اين امر به خاطر تحولات کشور عراق است، چرا که قرار است مديريت مرزهاي عراق يکپارچه شده و در اختيار حکومت مرکزي اين کشور قرار گيرد و حکومت مرکزي نيز قرار است اين يکپارچگي را با توجه به پروتکل‌هاي بين المللي انجام دهد و بر اساس اين پروتکل‌ها وجود سه مرز رسمي ميان اقليم کردستان با ايران کافي است و نيازي به وجود هفت تا هشت بازارچه مرزي نيست.
کاشفي تاکيد کرد: تلاش ما اين است با مذاکره و فشار، کاري کنيم که مانع تعطيلي بازارچه‌هاي استان شويم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=2633

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.