• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0
به مناسبت دهه فجر دردبیرستان تیزهوشان فرزانگان برگزار شد

نمایشگاه دست سازه ها و بازارچه مهربانی

  • کد خبر : 2604
  • 18 بهمن 1396 - 21:36

نمایشگاه دست سازه ها و بازارچه مهربانی به مناسبت دهه فجر باحضور مسئولین آموزش و پرورش  دردبیرستان تیزهوشان فرزانگان برگزار شد. پریسا محمدی مدیر مدرسه تیزهوشان فرزانگان  گفت: این مراسم به مناسبت جشن انقلاب و دهه فجر در دو مقوله دست سازه ها و بازارچه مهربانی فعالیت خود را آغاز کرد که درآمد حاصل از آن […]

نمایشگاه دست سازه ها و بازارچه مهربانی به مناسبت دهه فجر باحضور مسئولین آموزش و پرورش  دردبیرستان تیزهوشان فرزانگان برگزار شد.

پریسا محمدی مدیر مدرسه تیزهوشان فرزانگان  گفت: این مراسم به مناسبت جشن انقلاب و دهه فجر در دو مقوله دست سازه ها و بازارچه مهربانی فعالیت خود را آغاز کرد که درآمد حاصل از آن به زلزله زده های کرمانشاه تعلق می گیرد .

وی افزود : هدف از انجام این کار دروهله نخست فرهنگ سازی برای مشارکت و همدردی با بچه های زلزله زده ونیز ایجادروحیه  نشاط و شادابی در دانش اموزان می باشد.

دکتر میترا رضایی مشاور دبیرستان تیزهوشان فرزانگان در خصوص برگزاری این مراسم گفت:این کار اهداف اجتماعی،اقتصادی،تحصیلی و حتی سیاسی را در بر دارد.

وی افزود: به مناسبت ایام الله دهه فجر برای ایجاد شادی در بین دانش آموزان این نمایشگاه را برگزار کردیم‌ زیرا این دانش آموزان لذت پیروزی انقلاب اسلامی را در زمان خود حس نکرده اند ،حال باانجام این کار لذت پیروزی انقلاب اسلامی و کمک به همنوعان خود را درک کرده و موضوع انسان دوستی را فراخواهند گرفت.

رضایی افزود: در بحث زلزله اخیر دانش آموزان و کارکنان مدرسه کمکهای فراوانی را به مناطق زلزله زده داشتند و همین امر سبب رضایت مندی روحیه ی این دانش اموزان شده است.

وی در ادامه گفت: در مناطق زلزله زده کودکان بیشترین آسیب را دیده اند ،  به همبن دلیل از دانش آموزان گروه هنر خواستیم عروسک هایی برای نمایش تاتر بسازندکه تاتر درمانی را برای کودکان زلزله زده آغاز کنیم.

همچنین با انجام این کار، حس مشارکت در دانش اموزان ایجادمی شود.زیرا در این سن رشد اخلاق در آنها نهادینه می شود و می توانند در کنار یکدیگر کار گروهی را به ثمر برسانند به همین دلیل باید مسئله کار  در این سن توضیح داده شود.

مشاور دبیرستان فرزانگان افزود: در این بازارچه همکاران و حتی دانش آموزان از بچه ها خرید میکنند که این باعث حس پاداش و تشویق در آنها می شود و متوجه می شوند کارشان با ارزش بوده است.

وی تصریح کرد: رشد خلاقیت بحث بعدی این بازارچه است .در اینجا کار با دست و چشم موجب خلاقیت بیشتر در دانش آموزان می شود.

رضایی گفت: همچنین این بازارچه سبب ایجاد ارتباط بین دانش آموزان و والدین و ارتباط بین اولیا و معلمین و همچنین ارتباط بین دانش اموزان و معلمین می شود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=2604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.