• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
همزمان با جشن بزرگ انقلاب؛

تعاونی های برتر و گروه های نمونه کارگری استان معرفی شدند

  • کد خبر : 2602
  • 18 بهمن 1396 - 21:34

همزمان با  جشن بزرگ انقلاب ، مراسم دوازدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر و بیست و هشتمین جشنواره امتنان از کارگران و واحدهای برتر در سالن ورزشی کارگران کرمانشاه برگزار شد. مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف از برگزاری این جشنواره ها را ارتقاء و بهبود کیفیت تعاونی ها عنوان کرد و افزود:بدین […]

همزمان با  جشن بزرگ انقلاب ، مراسم دوازدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر و بیست و هشتمین جشنواره امتنان از کارگران و واحدهای برتر در سالن ورزشی کارگران کرمانشاه برگزار شد.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف از برگزاری این جشنواره ها را ارتقاء و بهبود کیفیت تعاونی ها عنوان کرد و افزود:بدین منظور زمینه رقابت برای تعاونی ها را در سال ۹۶ فراهم کردیم، که با شروع ثبت نام از همه آنها ، حدود ۸۵۶ تعاونی در این رقابت ها شرکت کردند.

داوود یاوری ادامه داد: بعد از بررسی های استانی حدود ۱۱۲تعاونی به چرخه داوری راه پیدا کردند که پس از اعمال داوری و بررسی های بیشتر ، در انتها ۱۴تعاونی توانستندبه عنوان تعاونی های برتر در گرایش های مختلف شناخته شوند.

وی خاطر نشان ساخت: به لحاظ ثبت نام در امر تعاونی ها استان کرمانشاه رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص بحث ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره از کارگران و واحدهای برترنیز افزود: باهدف ارتقای روحیه جمعی کار و استفاده از نخبگان، متخصصین و مبتکرین ، ۱۱۶۵ نفر در سامانه ثبت نام کردندکه  بعد از بررسی های اولیه و راهیابی به کمیته های داوری سه گروه کار نمونه و همچنین ۹ نفر از کارگران به عنوان رتبه برتر دست یافتندکه درهمین رابطه نیز رتبه ۲ کارفرمای برترکشور به استان کرمانشاه اختصاص یافت.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=2602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.