• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2
همزمان با ایام دهه فجر با اعتبار 25 میلیارد تومان  انجام شد؛

بهره برداری از  ۳۰پروژه شرکت برق در استان کرمانشاه

  • کد خبر : 2600
  • 18 بهمن 1396 - 21:26

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اعلام کرد: در دهه مبارک فجر ۳۰ پروژه در استان با حضور مقامات استانی و کشوری به بهره برداری خواهد رسید که اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان برای آن ها هزینه شده است. به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین ، علیمراد مرادی مجد درنشست خبری که در شرکت […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اعلام کرد: در دهه مبارک فجر ۳۰ پروژه در استان با حضور مقامات استانی و کشوری به بهره برداری خواهد رسید که اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان برای آن ها هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین ، علیمراد مرادی مجد درنشست خبری که در شرکت توزیع نیروی برق استان  برگزار شد بابیان مطلب فوق افزود: توسعه شبکه به منظور برق رسانی به مشترکین جدید از جمله ۲ روستای دارشیرخان و وردانان در بخش سرفیروزآباد و روستای چالاب کریم در شهرستان اسلام آباد غرب از جمله مهم ترین این برنامه ها می باشد.

وی اصلاح و بهینه سازی شبکه ها،برق رسانی روستایی و هم چنین برق رسانی به مسکن مهر های محله پردیس کرمانشاه و شهرستان پاوه را از دیگر پروژه هایی دانست که در دهه فجر افتتاح شده یا می شوند. وی با تشکر از مردم فهیم کرمانشاه برای صرفه جویی در مصرف برق و عبور از پیک مصرفی در تابستان بدون اضافه مصرف

اظهار داشت:هرچند که امسال کرمانشاه موفق به پذیرایی از زائران حسینی در ایام اربعین نشد اما زیرساخت های مناسبی را برای استان ایجاد کرد که هم در زلزله به نفع استان بود ، هم برای سال های بعد امکان  خدمات رسانی بهتر از زائران را فراهم خواهد کرد.

وی بازسازی روشنایی حد فاصل مرز خسروی و شهرستان قصر شیرین بعد از چندین سال را از جمله ی این زیر ساخت ها دانست و افزود:شرکت توزیع نیروی برق برای یک منطقه ی ۱۵۰ هکتاری در شهرستان قصرشیرین  روشنایی ایجاد کرد تا به عنوان پارکینگ برای زائران مورد استفاده قرار بگیرد .هم چنین ۲۰ کیلومتر خط تقویتی برای مرز خسروی تاسیس نمود.

این مدیر مسئول از آمادگی کامل شرکت توزیع در زلزله به دلیل آمادگی ها در بحث اربعین خبر داد و گفت:تا کنون بیش از ۱۵میلیارد تومان برای مقابله با بحران زلزله هزینه شده و  پیش بینی شده برای بازسازی ها نیز مبلغی بین ۳۰ تا ۳۵ میلیارد احتیاج باشد.

مهندس مرادی مجد از وجود نقشه های GIS در استان به عنوان یک نقطه قوت در مدیریت بحران زلزله نام برد و اعلام کرد:وجود این نقشه ها در شناسایی میزان آسیب واحدهای توزیع در  مناطق زلزله زده بسیار به ما کمک کرد.

وی در ادامه بیان داشت:برق مناطق زلزله زده رایگان نیست اما چون برق این مناطق از یک کنتور کلی توزیع میشود وقابل محاسبه به صورت تک خانواری نیست در اصل همان رایگان به حساب می آید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان از وجود ۷۴۰هزار مشترک دربخش های  خانگی،صنعتی و کشاورزی در کرمانشاه خبر داد و اعلام کرد:۸/۹۸ از روستاهای دارای سکنه استان برق کشی شده اند و ۳روستا ی بالای۵۰ خانوار دراستان نیز با استفاده از نیروگاه های خورشیدی برق دار شده اند.

 مدیر دفتر بهره وری غرب کشور در ادامه ی این نشست خبری به تشریح  برنامه های آینده شرکت توزیع برق استان پرداخت و متذکر شد:چشم انداز ده ساله ی شرکت تا سال ۱۴۰۵طراحی شده  و طبق این سند ۱۰ساله میزان خاموشی به ازای هر مشترک که امسال ۴۳۴ دقیقه بوده به ۸۰دقیقه و میزان تلفات نیز از ۶۵۰ کیلو وات بر ساعت به ۸کیلو وات می رسد.

مرادی مجد یکی دیگر از چشم اندازهای این سند را پیش روی به سمت اقتصاد الکترونیک دانست و پیش بینی کرد میزان مراجعه حضوری از ۶۰درصد به صفر درصد برسد.

وی دوره وصول مطالبات از ۹۷/۵به۸۰ درصد را از دیگر چشم انداز این سند ۱۰ساله دانست.

مهندس مرادی مجد در ادامه  بیان داشت:امسال مبلغ ۲میلیارد تومان از محل سفر رهبری به شرکت توزیع تخصیص داده شد که این مبلغ برای بازسازی محله شاطرآباد و الهیه در کرمانشاه همچنین بازسازی شهر شاهو از توابع شهرستان روانسر مصرف شد.

وی همچنین  از کاهش ۹۰درصدی  سرقت سیم ها و تجهیزات نسبت به سال ۹۲ ابراز خرسندی کرد و از تلاش های نیروی انتظامی در این راه تقدیر و تشکر نمود.

مرادی در پایان سخنانش از مردم فهیم کرمانشاه خواست  در صورت مشاهده هرگونه مشکل در سطح شهر با تلفن۱۲۱تماس حاصل نمایند.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=2600

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.