• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

بهره‌برداری از۴۸۷ طرح و پروژه مخابراتی اسلام‌آباد غرب

  • کد خبر : 2577
  • 15 بهمن 1396 - 16:03

به مناسبت دهه فجر طی مراسمی در مخابرات اسلام آباد غرب و با حضور مهندس بازوند استاندارکرمانشاه ، نماینده معظم ولی فقیه و امام جمعه اسلام‌آباد غرب فرماندار اسلام آباد غرب و جمعی از مدیران این شهرستان پروژه های مخابراتی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. دراین مراسم استاندار کرمانشاه حوزه IT را مهمترین […]

به مناسبت دهه فجر طی مراسمی در مخابرات اسلام آباد غرب و با حضور مهندس بازوند استاندارکرمانشاه ، نماینده معظم ولی فقیه و امام جمعه اسلام‌آباد غرب فرماندار اسلام آباد غرب و جمعی از مدیران این شهرستان پروژه های مخابراتی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
دراین مراسم استاندار کرمانشاه حوزه IT را مهمترین حوزه علمی دنیا نامید و گفت : این حوزه حتی میتواند اقتصاد جوامع را دگرگون نماید.
هوشنگ بازوند بیان داشت: جوانان امروز برای اینکه بتواند براحتی زندگی کند باید اطلاعات به روز را کسب کند .
وی اظهار امیدواری کرد که شرکت مخابرات وظیفه سنگینی را که در حوزه فناوری اطلاعات برعهده دارد به خوبی انجام دهد .
مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه در ادامه این آیین از افتتاح و بهره برداری ۴۸۷ طرح و پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر.۱۴۹۰ میلیارد ریال در ایام دهه فجر خبر داد .
مسیب قبادیان با گرامیداشت ایام دهه فجر اعلام کرد : در این ایام مبارک و فرخنده تمامی پروژه های مخابراتی که در سطح استان افتتاح و به بهره برداری میرسد در راستای رضایتمندی مردم و ارتقاء سطح کیفیت ارتباطات می باشد .
وی همچنین اعلام کرد : از این تعداد پروژه ، ۴۸ طرح مخابراتی در شهرستان اسلام آباد غرب به بهره برداری رسید که بمنظور بهره برداری از این پروژها مبلغی بالغ بر ۱۲۲میلیارد ریال سرمایه گذاری گردیده است.

با میلکان همراه باشید
@milkanweekly

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=2577

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.