• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

“سلطان سفر” در کرمانشاه

  • کد خبر : 2411
  • 23 دی 1396 - 9:08

“سلطان سفر” با حضور در استان کرمانشاه از جاذبه های گردشگری استان بازدید و گزارش های تصویری تهیه نمود. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، حسین سلطانی “سلطان سفر” به عنوان سفیر «یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران»  روز جمعه […]

“سلطان سفر” با حضور در استان کرمانشاه از جاذبه های گردشگری استان بازدید و گزارش های تصویری تهیه نمود.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، حسین سلطانی “سلطان سفر” به عنوان سفیر «یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران»  روز جمعه ۲۲ دی ماه با حضور در استان کرمانشاه از جاذبه های گردشگری استان جهت معرفی در این نمایشگاه گزارش تهیه نمود.

سلطانی به عنوان سفیر یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران ضمن بازدید از مجموعه های تاری خی و فرهنگی، تاق بستان، بیستون، تکیه معاون الملک، بازار کروانشاه و .. در گفتگوهایی با مدیرکل و معاون گردشگری استان آخرین وضعیت گردشگری استان را مورد بررسی قرار داد.

این سفیر گردشگری حامل پیام معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای مردم و مسئولان استان است و با شعار یک ایرانی متفاوت برای یازدهیمن نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران اطلاعات مورد نیاز را تهیه می کند.

این گروه از ۱۸ استان کشور از جمله خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، چهار محال ‌و‌ بختیاری، اصفهان، قم و تهران عبور می‌کنند و با سفر به این استان‌ها به معرفی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران می‌پردازند.

این سفیر گردشگری با استفاده از یک دستگاه خودرو تزیین شده به نام ‘سلطان سفر’ سفر خود را شروع کرده است.

سلطان سفر سفیر گردشگری این نمایشگاه، سفر خود را از خراسان رضوی شروع کرد و برای دعوت به حضور در نمایشگاه و پخش نمادین پوستر نمایشگاه به ۱۷ استان سفر می‌کند.

سفیر نمایشگاه سوم بهمن همزمان با آیین افتتاحیه نمایشگاه به محل برگزاری در تهران می رسد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با ۱۱ محور و با سرفصل معرفی محصولات گردشگری و ظرفیت های بخش مختلف گردشگری کشور از سوم تا ششم بهمن ماه در زمینی به مساحت ۴۱ هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه و فعالین گردشگری استان از ۳ الی ۶ بهمن ماه در این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت و ضمن معرفی جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری استان مراسمات آئینی، خذاهای محلی و … را برای بازدیدکنندگان ارایه خواهند داد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=2411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.