• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

پروژه های نیمه تمام عمرانی مردم را بی اعتماد می کند

  • کد خبر : 2246
  • 25 آذر 1396 - 17:39

استاندار کرمانشاه در اولین جلسه شورای اداری استان بیان داشت: پروژه های نیمه تمام نگرانی و بی اعتمادی در بین مردم به وجود می آورد و مردم را نگرارن می کند. به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین،هوشنگ بازوند اظهار داشت: هرچه زودتر باید این پروژه ها به اتمام برسند . این پروژه های  به عنوان نماد […]

استاندار کرمانشاه در اولین جلسه شورای اداری استان بیان داشت: پروژه های نیمه تمام نگرانی و بی اعتمادی در بین مردم به وجود می آورد و مردم را نگرارن می کند.

به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین،هوشنگ بازوند اظهار داشت: هرچه زودتر باید این پروژه ها به اتمام برسند . این پروژه های  به عنوان نماد راکد بودن و رکود در استان دیده می شوند . سازمان مدیریت برنامه ریزی باید برای انجام سریعتر این پروژه ها  برنامه داشته باشد.

وی با تاکید بر جذب اعتبارات از صندوق توسعه ملی توسط مدیران اجرایی استان گفت: بخشی از ظرفیت‌های اقتصادی استان راکد مانده است و با راه اندازی ستادی با همین عنوان باید این ظرفیت‌های راکد شناسایی و  سالیانه تعدادی از آنها را احیا کنیم . تعداد زیادی از این واحدهای اقتصادی به  تملک بانک ها درآمده است و باید هرچه سریعتر از بلاتکلیفی خارج و در دستور کار قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: توسعه کشت های گلخانه ای باید در دستور کار سازمان کشاورزی قرار بگیرد چون در این خصوص اصلا وضعیت مناسبی نسبت به استانهای دیگر نداریم . توسعه گل خانه در کشور مثل یک مسابقه است که در تمام استان‌ها در حال شکل گیری است . بهره وری چند برابری این واحد ها صنعت کشاورزی را به این سمت کشانده است. جهاد کشاورزی باید  تبدیل اراضی دیم به آبی را نیز به ویژه در حوزه سامانه گرمسیری در دستور کار خود قرار دهد.

وی کرمانشاه را مرکز منطقه غرب خواند و بیان داشت: کرمانشاه از لحاظ کارهای خدماتی باید به استان‌های همچجوار خود خدمات ارائه دهد که صنعت گردشگری همچون پرچم این حوزه است. مدیران میراث فرهنگی ، صنیع دستی و گردشگری استان باید توان مضاعف با  برنامه ای مدون برای توسعه گردشگری ارائه دهند .

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=2246

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.