• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5
استاندار کرمانشاه :

فضای کسب و کار استان باید بهبود پیدا کند

  • کد خبر : 2244
  • 25 آذر 1396 - 17:38

استاندار کرمانشاه در شورای اداری استان کرمانشاه در بخشی از سخنان خود به وضعیت اقتصادی استان اشاره کردو گفت: باید برای حوزه اقتصاد و توسعه آن برنامه ‌ای محوری داشته باشیم . به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین، هوشنگ بازوند هدف از تحرک اقتصادی را ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود:باید تلاش کنیم رنج بیکاری را […]

استاندار کرمانشاه در شورای اداری استان کرمانشاه در بخشی از سخنان خود به وضعیت اقتصادی استان اشاره کردو گفت: باید برای حوزه اقتصاد و توسعه آن برنامه ‌ای محوری داشته باشیم .
به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین، هوشنگ بازوند هدف از تحرک اقتصادی را ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود:باید تلاش کنیم رنج بیکاری را کاهش بدهیم و بهبودی در وضعیت اقتصادی مردم بدهیم .

وی اظهار داشت: باید بر سر فرصت‌های استان به اجماع نظر برسیم و نظرات غیر کارشناسی را که مانع کار است حذف کنیم .

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه اگر مسائل اقتصادی درست شود در رشد شاخص‌های اجتماعی ، فرهنگ و امنیت نیز خود را نشان می دهد.

وی بروکراسی اداری را یکی از موانع اساسی عدم سرمایه گذاری در استان برشمرد و تصریح کرد: سرمایه گذار برای دریافت استعلام باید به  ۲۰ تا ۳۰ دستگاه مراجعه کند در شرایط عادی ۳۰ تا ۴۰ نفر را ببیند که مممکن است فساد هم در آن باشد.باید  سیستم پنچره واحد در یک ساختمان راه اندازی شود تا لزومی نداشته باشد که سرمایه گذار همه ادارات را برود.

بازوند تاکید کرد: سرمایه یک جریان سایل است و اگر سختگیری کنیم به راحتی قابل انتقال است و می رود در استان های دیگر سرمایه گذاری می کنند.سرمایه منتظر نمی ماند که ما جذبش کنیم.

وی خاطر نشان ساخت: سرمایه گذار بهبود فضای کسب و کار بررسی می کند و این یکی از مهم ترین شاخصهای استان است که تمایل سرمایه گذرا برای حضور در استان را به دنبال خواهد داشت. یکی از وظایف مدیران این است که فضای کسب و کار را به شکلی آماده کنیم که سرمایه گذار نگرانی و دل مشغولی نداشته باشند .

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=2244

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.