• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

آشنایی جوانان با مفاهیم قرآن آنها را از آسیب‌ها دور می‌کند

  • کد خبر : 2218
  • 22 آذر 1396 - 8:46

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با تاکید بر توجه بیشتر به مفاهیم قرآن در خانواده ها، گفت: هر چه جوانان بیشتر با قرآن آشنا و مانوس شوند از آسیب‌ها دورخواهند بود. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ حجت الاسلام رحیم […]

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با تاکید بر توجه بیشتر به مفاهیم قرآن در خانواده ها، گفت: هر چه جوانان بیشتر با قرآن آشنا و مانوس شوند از آسیب‌ها دورخواهند بود.
به گزارش میلکان آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ حجت الاسلام رحیم جعفری امروز چهارشنبه (۲۲ آذر) در جلسه ستاد هماهنگی اجرای آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که در محل اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: آموزش قرآن یکی از ارکان زیربنایی توسعه فرهنگ قرآن در جامعه به حساب می آید.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ابراز داشت: تشکل های فرهنگی زیادی در کشور وجود دارد و همه آنها به عنوان یک فعالیت فرهنگی و دینی توجه خاصی به مفاهیم قرآن دارند.
وی خاطر نشان کرد: در سالجاری برای اولین بار به صورت مشارکتی و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش آزمونی تحت عنوان «آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم» برگزار کنیم.
حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: هدف از این کار تعمیق شناخت و ایمان به قرآن در آحاد جامعه و ارتباط و انس با آموزه های قرآن است.
وی، گستردگی رشته ها را ۲۴ مورد عنوان کرد و ابراز داشت: قطعا استقبال شرکت کنندگان در این آزمون در حد چشمگیری خواهد بود.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان با تاکید بر توجه بیشتر به مفاهیم قرآن کریم در خانواده ها، گفت: هر چه جوانان را بیشتر با قرآن آشنا و مانوس کنیم بیشتر از آسیب ها و نگرانی‌ها بدور خواهند بود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=2218

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.