• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

  • کد خبر : 2141
  • 11 آذر 1396 - 18:41

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از شهرک صنعتی سرپلذهاب بازدید کرد. به گزارش خبرنگار میلکان، دکتر صادق نجفی در ادامه بررسی وضعیت مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از شهرک‌ صنعتی سرپل‌ذهاب بازدید و از نزدیک با صاحبان صنایع این شهرک به گفتگو نشست. دکتر صادق […]

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از شهرک صنعتی سرپلذهاب بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار میلکان، دکتر صادق نجفی در ادامه بررسی وضعیت مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از شهرک‌ صنعتی سرپل‌ذهاب بازدید و از نزدیک با صاحبان صنایع این شهرک به گفتگو نشست.
دکتر صادق نجفی در دیدار با صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی که در چادر برپا شده در شهرک صنعتی برگزار شد، بیان داشت: پیرو بازدید وزیر محترم صنعت معدن و تجارت امروز آمده ایم که مشکلات شما را از نزدیک بشنویم و هرچه سریعتر رونق و اقتصاد را به منطقه بازگردانیم.
وی با اشاره به اینکه رییس جمهور و معاون اول رییس جمهور و هیات دولت در سفرهایی که به کرمانشاه داشتند مصوبات خوبی تصویب شد که پیگیر آنها هستیم اما سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نیز در راستای کمک به واحد‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی خدماتی ارائه خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران تصریح کرد: طبق زمانبندی ظرف ۱۵ روز آینده تمامی خواسته ها و مشکلات احصاء و در دستور کار قرار می گیرد.
وی بیان داشت :باید شرایط ۵۱ واحد مستقر بررسی شود و اولویت در پرداخت تسهیلات با واحد‌هایی است که بازار دارند و قبل از این حادثه نیز فعال بوده‌اند.
دکتر نجفی اظهارداشت: با هماهنگی سازمانهای تامین اجتماعی، مالیات و بانکها مقرر شده است که کمکهای خوبی به صنایع انجام شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه نیز در این بازدید اظهارداشت: درشهرک صنعتی سرپل‌ذهاب در جهت ترمیم و بازسازی زیر ساخت های شهرک اقدامات خوبی انجام شده و مشکل آب و فاضلاب، برق ، گاز و مخابرات شهرک مرتفع شده است .
بیژن کردستانی گفت: برای واحد‌های مستقر مهلت سه ساله برای باز پرداخت اقساط معوق زمین، بخشودگی جرائم دیرکرد اقساط معوق زمین نظر گرفته شده است و واحد‌های آسیب دیده برای دریافت تسهیلات به سازمان صنعت معدن تجارت معرفی شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه طرح موضوع اولویت راه اندازی مجدد واحد تولید مصالح ساختمانی در جلسات مدیریت بحران استان و شهرستان در جهت تامین مصالح و تجهیزات مورد نیاز برای باز سازی شهرستان مورد توجه بوده است بیان داشت: یکی دیگر اقدامات انجام شده تامین امنیت شهرک طی بیست روز گذشته در جهت جلوگیری از سرقت اموال صاحبان صنایع در این شهرک بوده است .
کردستانی خاطرنشان کرد: که در شهرک صنعتی سرپل‌ذهاب ۵۱ طرح و واحد صنعتی دارای مستحدسات و ماشین آلات آسیب دیده اند که مشتمل بر ۲۹ واحد و ۳۲ طرح می باشند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=2141

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.