• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

پروژه‌های ناتمام میراثی برای استاندار بعدی‌کرمانشاه

  • کد خبر : 21172
  • 10 شهریور 1400 - 2:59
پروژه‌های ناتمام میراثی برای استاندار بعدی‌کرمانشاه

حالا که بحث تعیین استاندار کرمانشاه برای دولت سیزدهم بالا گرفته این نکته باید مورد توجه قرار بگیرد که برای کرمانشا استانداری قدرتمند نیازمندیم که پروژه های زخمی بیش از یک دهه را به سرانجام برساند. همواره هفته دولت برهه‌ای بوده برای نمایش، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های دولتی و حتی خصوصی وابسته به […]

حالا که بحث تعیین استاندار کرمانشاه برای دولت سیزدهم بالا گرفته این نکته باید مورد توجه قرار بگیرد که برای کرمانشا استانداری قدرتمند نیازمندیم که پروژه های زخمی بیش از یک دهه را به سرانجام برساند.
همواره هفته دولت برهه‌ای بوده برای نمایش، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های دولتی و حتی خصوصی وابسته به دولت. امسال در کرمانشاه هفته دولت از یک هفته جاری نیز کم خبر تر بود. آبرسانی، گازرسانی و چند طرح روستایی بیشتر نداشتیم تا در آغازین روزهای کاردولت سیزدهم به بهره برداری برسانیم.
حتی از نشست های خبری مدیران و آمارهای مقایسه ای هم خبری نبود، گویا برای پیدا کردن جایگاه در دولت سیزدهم کسی قرار نیست از دستاوردهای دولت دوازدهم سخن بگوید.
کرمانشاه طی یک دهه اخیر به گروستان پروژه‌هایی تبدیل شده است که استانداران نتوانسته اند برای به بهره برداری رساندن آنها مرکز نشینان را قانع کنند.
از پروژه‌های زیرساختی راه و راه آهن گرفته تا پروژهای اقتصادی و پیشران صنایع پتروشیمی، پالایشگاه نفت و گاز ، از پروژه‌های شهری به ویژه برای کلانشهر کرمانشاه گرفته تا پروژه های ورزشی و اجتماعی همه و همه فقط یا کلنگ آنها به زمین زده شده است و یا در حد نقشه و مطالعات باقی مانده است.
پروژهایی مانند دهکده المپیک، سالن ۶ هزار نفری ، استخر قهرمانی، قطار شهری و … نیز علی رغم پیشرفت فیزیکی و هزینه هایی که شده است به درازا کشیده شدن آنها باعث شده که منایع اعتباری که برایشان در نظر گرفته شده بود کفاف هزینه‌های نگهبانی و نگهداری آنها را ندهد.
حالا که دارید دنبال گزینه برای استانداری کرمانشاه می گردید بدانید که این لیست تنها گوشه کوچکی از پروژه‌های زمین گیر شده استانی است که با معضلات اجتماعی بیکاری، فقر ، خودکشی و اعتیاد دست و پنجه نرم می کند و جوانانش هر روز نا امید تر از دیروز پژمرده تر می شوند.
تنها به این فکر نکنید که اگر استاندار مد نظر شما بیاید به شما و تیمتان نزدیک تر است به این فکر باشید که هرچه استاندار قوی تر باشد قدرت امتیازگیری و چانه زنی در مرکز بهتر صورت می گیرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=21172

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.