• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
در سالروز میلاد کریمه اهل بیت (ع)؛

۴۰ نوعروس کرمانشاهی زندگی مشترک خود را جشن گرفتند

  • کد خبر : 20414
  • 23 خرداد 1400 - 9:48
۴۰ نوعروس کرمانشاهی زندگی مشترک خود را جشن گرفتند

آیین اهدای ۴۰ جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار در استان کرمانشاه با مشارکت کمیته امداد و آستان قدس رضوی (خادمیاران رضوی) به مناسبت سالروز میلاد کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد. به گزارش میلکان آنلاین، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در این آیین که با حضور حضرت آیت الله علما، امام جمعه کرمانشاه […]

آیین اهدای ۴۰ جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار در استان کرمانشاه با مشارکت کمیته امداد و آستان قدس رضوی (خادمیاران رضوی) به مناسبت سالروز میلاد کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد.

به گزارش میلکان آنلاین، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در این آیین که با حضور حضرت آیت الله علما، امام جمعه کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد گفت: به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (ع) و دهه کرامت ۴۰ نوعروس کم برخوردار در استان کرمانشاه زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

رخصی افزود: به هر یک از این نوعروسان چهار قلم کالای اساسی شامل یخچال، فرش، گاز و جاروبرقی به ارزش ۲۰ میلیون تومان اهدا شده است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از این نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد هستند، عنوان کرد: جهیزیه های اهدایی با مشارکت کمیته امداد و آستان قدس رضوی(خادمیاران رضوی) تامین شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه یادآور شد: در سال ۹۹ حدود هزار و ۶۶۰ جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه با دریافت کمک هزینه ازدواج زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20414

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.