• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
فرماندار هرسین خبر داد؛

لغو انتخابات شورای اسلامی شهر در شهرستان بیستون

  • کد خبر : 20385
  • 20 خرداد 1400 - 6:12
لغو انتخابات شورای اسلامی شهر در شهرستان بیستون

فرماندار شهرستان هرسین از لغو انتخابات شورای اسلامی شهر در شهرستان بیستون خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین به نقل مهر عبادالله کنجوریان اظهار کرد: روز گذشته سه نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر بیستون از حضور در انتخابات شورای شهر انصراف خود را به فرمانداری هرسین اعلام کردند. وی افزود: با توجه به اینکه هشت […]

فرماندار شهرستان هرسین از لغو انتخابات شورای اسلامی شهر در شهرستان بیستون خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل مهر عبادالله کنجوریان اظهار کرد: روز گذشته سه نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر بیستون از حضور در انتخابات شورای شهر انصراف خود را به فرمانداری هرسین اعلام کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه هشت نفر در انتخابات شورای شهر بیستون تأیید صلاحیت شده بودند با استعفای این سه نفر، تعداد کاندیداها به پنج نفر کاهش یافت، از لحاظ قانونی وجود ۶ نامزد در انتخابات شورای شهر الزامی است در نتیجه انتخابات شورای شهر این دوره در شهر بیستون منحل می‌شود.

فرماندار شهرستان هرسین گفت: بر همین اساس شهر بیستون تا ۴ سال آینده شورای شهر نداشته و شهرداری بیستون فعالیت‌های خود را زیر نظر وزارت کشور، استانداری، فرمانداری و بخشداری این شهر انجام می‌دهد.

کنجوریان با بیان اینکه دلیل انصراف نامزدها تصمیمات شخصی بوده و فرمانداری تلاش خود را برای صرف نظر از این تصمیم‌گیری آن‌ها کرده است، خاطرنشان کرد: نامزدها با تصمیم قبلی وارد این عرصه شده بودند و رها کردن کار در این شرایط تصمیم درستی نبود، اما نمی‌توانیم کسی را به عدم انصراف مجبور کنیم.

وی افزود: اسامی نامزدهای انصرافی غلامرضا خسروی، رضا فرح بخش و جلال نجفی است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20385

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.