• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

از هشت تن از بازنشستگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه تجلیل به عمل آمد

  • کد خبر : 20341
  • 19 خرداد 1400 - 6:28
از هشت تن از بازنشستگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه تجلیل به عمل آمد

طی مراسمی با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، معاونین، رئیس حراست و روسای ادارات ستادی، از ۸ تن از بازنشستگان سال ۱۳۹۹ اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در محل دفتر مدیر تجلیل به عمل آمد. به گزارش میلکان آنلاین؛ حسن عزیزی در این مراسم خدمت صادقانه به مردم، […]

طی مراسمی با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، معاونین، رئیس حراست و روسای ادارات ستادی، از ۸ تن از بازنشستگان سال ۱۳۹۹ اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در محل دفتر مدیر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ حسن عزیزی در این مراسم خدمت صادقانه به مردم، مرضی خداوند سبحان دانست و گفت: بی تردید هر فعالیت نظام مند در گرو تلاش خردمندانه تمامی همکاران و دست اندرکاران است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بازنشستگان، گنجینه های سرشار از تجربه و تخصص هستند اظهار نمود: بازنشستگان می‌توانند با بهره‌گیری مفید از تجربه های کاری خود که حاصل یک عمر تلاش می‌باشد به جامعه، خدمات مفیدی را ارائه نمایند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، ادامه داد: با هیچ چیز نمی توان زحمات و خدمات بازنشستگان را جبران کرد و فقط با تقدیر از سی سال خدمت صادقانه  می توان به این قشر زحمت کش نشان داد که در جایگاه ویژه ای قرار دارند و ما باید از تجربیات این قشر از جامعه، استفاده کافی را انجام دهیم.

حسن عزیزی در ادامه با تاکید بر حضور در صحنه های انتخابات،  اصل اول در انتخابات را مشارکت مردم عنوان کرد و ادامه داد: مشارکت بالا در انتخابات علاوه بر اینکه تائیدی بر اصل نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی است، سبب کارآمدی، توانمندی و قدرت بالای دولت منتخب می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی، معاون اشتغال و کارآفرینی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی، رئیس حراست و رئیس امور اداری اداره کل ضمن تبریک کسوت بازنشستگی همکاران اداره کل مطالبی را عنوان نمودند و در ادامه بازنشستگان حاضر در این نشست صمیمی ضمن قدردانی از مدیر کل بابت ارج نهادن به بازنشستگان و برگزاری مراسم تجلیل، مسائل و مشکلات خود را بیان نمودند.

غلامحسین زندی پور، آزاده سرافراز مراد محمدی، آزاده سرافراز جهانبخش کرمی، سیامک کوهستانی، نوراله تقی بیگی، حیدر پاکدل، محمدطیب فشی و فریبا زنگیوندی در این مراسم با دریافت لوح و هدیه، مورد تجلیل حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه قرار گرفتند

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.