• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تشریح کرد:

اقدامات شرکت آبفا استان کرمانشاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

  • کد خبر : 1975
  • 07 آبان 1396 - 20:45
اقدامات شرکت آبفا استان کرمانشاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، مهندس علیرضا تخت‌شاهی در خصوص اقدامات شرکت آبفای استان برای خدمت رسانی به زُوّار اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: نصب و راه اندازی یک دستگاه دیزل ژنراتور ۶۳۰ کیلو ولت در سرآبگرم سرپلذهاب جهت استفاده در مواقع اضطراری و جلوگیری از بروز بحران، تعویض شیرهای خروجی […]

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، مهندس علیرضا تخت‌شاهی در خصوص اقدامات شرکت آبفای استان برای خدمت رسانی به زُوّار اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: نصب و راه اندازی یک دستگاه دیزل ژنراتور ۶۳۰ کیلو ولت در سرآبگرم سرپلذهاب جهت استفاده در مواقع اضطراری و جلوگیری از بروز بحران، تعویض شیرهای خروجی مخزن خسروی و تقویت خط انتقال آب قصرشیرین به خسروی با تغییر قطر خط لوله خروجی از ۱۵۰ به ۲۰۰ میلیمتر مربع از جمله اقدامات انجام شده است.

وی شست‌وشوی مخازن آب، تقویت خط انشعاب آب کلیه مواکب مستقر در ادارات و مدارس با تغییر قطر انشعاب، شست‌وشو و آماده سازی شبکه فاضلاب در قصرشیرین و خسروی را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: ۴ علمک آبگیری برای تانکرهای سیار در شهر‌های قصرشیرین و خسروی نصب شده است که در این راستا انشعاب گیری از شبکه انجام شده و بِتُن ریزی فونداسیون و صفحه گذاری انجام گردیده، بدنه لوله و اتصالات تانکها جوشکاری شده که هم اکنون نصب شده اند.

مهندس تخت‌شاهی عملیات اجرایی جابجایی خط انتقال ۳۵۰ میلیمتری آب قصرشیرین به خسروی خبر داد و بیان کرد: این مهم باتلاش همکاران ومقرر د حداکثر تا روز شنبه ۲۹ مهر ماه به پایان برسد که خوشبختانه بموقع این اقدام نیز عملی شده است، همچنین ۲۵ دستگاه تانکر سیار از سوی شرکت‌های معین شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تأمین و تا مورخ ۵/۸/۹۶ به شهرستان قصرشیرین منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تأمین تانکرهای ثابت مورد نیاز در دست پیگیری است، گفت: مکاتبات لازم جهت تأمین و ارسال تانکرها از سوی شرکت‌های معین انجام شده و برنامه ریزی عملیاتی برای آبرسانی با تانکرهای سیار و ثابت و نیز پایش و کنترل کیفیت و بهداشت آب بعمل آمده است.

مهندس تخت‌شاهی از استقرار ۳۵دستگاه تانکر ثابت آب باظرفیت ۵۰۰۰و۱۰۰۰۰لیتری واستقرار آزمایشگاه سیار به منظور اطمینان از بهداشت و کیفیت آب خبر داد و گفت: پیش بینی افزایش ظرفیت تامین آب در سرآبگرم، استقرار تجهیزات کمکی شامل بیل مکانیکی واترجت و خودروهای آبرسانی سیار نیز برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به استقرار اکیپ‌های متعدد حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب در محل، افزود: نصب انشعاب آب و فاضلاب سرویس‌های بهداشتی (شهرداری) پارک بسیج، پارک سیب، محل اسکان زندان، سرویس‌های بهداشتی پارکینگ زندان و نصب و انشعاب آب سرویس‌های بهداشتی پارکینگ شهرک صنعتی انجام شده است.

مهندس تخت‌شاهی با بیان اینکه تانکر ثابت برای انشعاب آب پارکینگ شهرداری جنب شهرک صنعتی، پیش بینی شده است، افزود: نصب انشعاب آب و فاضلاب پارکینگ خسروی انجام شده و نصب و انشعاب آب محل اسکان در مرز نیز خسروی در دست اقدام است.

وی در پایان اظهار کرد: تمام عوامل و مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه هرآنچه در توان دارند برای خدمت رسانی به زُوار اباعبدالله الحسین(ع) به کار خواهند گرفت تا ان شاءالله مورد عنایت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) واقع شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=1975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.