• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

ملا قادر قادری از چهره های درخشان و قابل احترام برای همه هستند/ پلیس برای حفظ امنیت مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند

  • کد خبر : 18860
  • 26 فروردین 1400 - 9:25
ملا قادر قادری از چهره های درخشان و قابل احترام برای همه هستند/ پلیس برای حفظ امنیت مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند

 فرمانده انتظامی استان در جریان سفر به پاوه و دیدار با ماموستا “ملاقادر قادری” امام جمعه پاوه گفت: امنیت خط قرمز پلیس است و هر کس بخواهد خدشه ای به آن وارد کند با واکنشی سخت و پشیمان کننده روبرو می شود. به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” در جریان سفر به پاوه […]

 فرمانده انتظامی استان در جریان سفر به پاوه و دیدار با ماموستا “ملاقادر قادری” امام جمعه پاوه گفت: امنیت خط قرمز پلیس است و هر کس بخواهد خدشه ای به آن وارد کند با واکنشی سخت و پشیمان کننده روبرو می شود.

به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” در جریان سفر به پاوه و دیدار با ماموستا “ملاقادر قادری” امام جمعه پاوه اظهار داشت: پلیس برای حفظ امنیت مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و در این میان سخت ترین برخوردها در انتظار افرادی مانند اراذل و اوباشی خواهد بود که قصد برهم زدن این امنیت را داشته باشند.
وی همچنین با تقدیر از حمایت روحانیت از اقدامات و برنامه های پلیس، آن ها را پشتیبان معنوی نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: علما و روحانیون با ارائه رهنمودهای حکیمانه و مجتهدانه نقش بسيار مهمي در هدایت مردم و جوانان به سمت دينداري و جلوگيري از وقوع جرایم دارند.
سردار جاویدان تصریح کرد: موقعیت ممتاز ائمه جمعه و جماعات میان مردم و هدایت گری آنها در پیشگیری از وقوع بسیاری جرایم و آسیب های اجتماعی نقش پررنگ داشته است که امیدوارم همین روند ادامه یابد.
رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه با قدردانی از ماموستا قادری امام جمعه پاوه به خاطر سال ها تلاش و زحمات برای پیشبرد اهداف انقلاب و نظام، گفت: ایشان از چهره های درخشانی هستند که همواره منشاء خیر در استان و قابل احترام برای همه مردم کشور بوده اند.
وی ادامه داد: حضور پررنگ افرادی نظیر ماموستا قادری و دیگر روحانیون میان مردم باعث خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان شده است و بدون شک اگر همین اتحاد و همدلی تداوم یابد بر اقتدار و صلابت کشورمان افزوده می شود.

اقدامات پلیس باعث احساس امنیت در جامعه شده است

در ادامه این دیدار ماموستا ” ملاقادر قادری” امام جمعه پاوه نیز اظهار داشت: اقدامات پلیس باعث افزایش احساس امنیت در جامعه و رضایت شهروندان شده است که این امر مهم سرمایه بزرگی برای جامعه اسلامی ما محسوب می شود.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با فرماندهی سردار جاویدان و حضور موثر و شبانه روزی ماموران پلیس، امنیت خوبی در استان کرمانشاه برقرار شده و بسیاری از جرائم به سرعت کشف می شود.
ماموستا قادری در پایان از تلاش ها و زحمات شبانه روزي کارکنان انتظامی شهرستان پاوه نیز  به دلیل تأمین نظم و امنیت بویژه در مراسمات ملی و مذهبی تقدير و خاطرنشان کرد: همه اقشار مختلف مردم باید با رعایت قانون و پرهیز از قانون گریزی پلیس را در برقراری نظم و امنیت پایدار یاری رسانند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=18860

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.