• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

۵۰ پروژه راه و شهرسازی استان کرمانشاه آماده بهره برداری است

  • کد خبر : 185
  • 23 مهر 1395 - 6:47

سرویس اقتصادی – ۵۰ پروژه عمرانی در حوزه‌های  بهسازی راههای روستایی و ساخت ساختمان های دولتی و عمومی از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه  آماده بهره برداری است. به گزارش میلکان آنلاین، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه پیگیری و تخصیص به موقع اعتبارات را مهمترین عامل در سرعت اجرای […]

سرویس اقتصادی – ۵۰ پروژه عمرانی در حوزه‌های  بهسازی راههای روستایی و ساخت ساختمان های دولتی و عمومی از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه  آماده بهره برداری است.

به گزارش میلکان آنلاین، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه پیگیری و تخصیص به موقع اعتبارات را مهمترین عامل در سرعت اجرای پروژه‌ها عنوان کرد و گفت : ۱۵۵کیلومتر راه روستایی در غالب ۴۴ پروژه و ۵۵ هزار و ۲۲۲متر مربع ساختمان دولتی و عمومی در غالب ۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰۲ میلیارد و ۳۰۹ میلیون ریال آماده افتتاح و بهره برداری است .

عبدالله بهادری با اشاره به اینکه پروژه های بهسازی و اسفالت راه های روستایی در ۱۲ شهرستان کرمانشاه ، اسلام آباد غرب ، کنگاور ، صحنه ، هرسین ، سنقر ، ثلاث باباجانی ، جوانرود ، گیلانغرب ، سرپل ذهاب ، دالاهو و پاوه  اجرا شده است اظهار داشت: ۶ پروژه حوزه فنی اجرایی آماده افتتاح شامل ۲ پایگاه امدادی هلال احمر در شهرستان‌های کنگاور  و سنقر، ۲ دهکده مهارتی فنی و حرفه ای در هرسین و اسلام آبادغرب ، ساخت کتابخانه شهید عسگری کرمانشاه و محوطه سازی یادمان شهدا و دفاع مقدس در بازی دراز می باشد.

وی بیان داشت :از ۲۰۷ پروژه حوزه راه روستایی مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان  ۲۰۴ پروژه و از ۲۲ پروژه حوزه فنی اجرایی ۹ پروژه تا کنون به بهره برداری رسیده است.

در سایر پروژه های مصوب سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به استان در در سال ۹۱ در حوزه بافت های فرسوده ۳ پروژه از مجموع ۶ پروژه همچنین در حوزه ساخت و توسعه نیز ۶۰ درصد کل عملیات بزرگراه کربلا اتمام و مابقی به سرعت در حال اجراست.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=185

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.