• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

خیران حمیلی با کمک یک میلیارد تومانی شادی عید را با نیازمندان تقسیم کردند

  • کد خبر : 18009
  • 13 اسفند 1399 - 7:36
خیران حمیلی با کمک یک میلیارد تومانی شادی عید را با نیازمندان تقسیم کردند

رئیس کمیته امداد حمیل گفت: خیران نیک اندیش حمیلی در آستانه سال نو و به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری حدود یک میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند. به گزارش میلکان آنلاین، جمشید خدرویسی، رئیس کمیته امداد حمیل با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال طی روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفند ماه همزمان با سراسر […]

رئیس کمیته امداد حمیل گفت: خیران نیک اندیش حمیلی در آستانه سال نو و به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری حدود یک میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش میلکان آنلاین، جمشید خدرویسی، رئیس کمیته امداد حمیل با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال طی روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، گفت: خیران نیک اندیش حمیل از هفته های گذشته به استقبال این جشن مذهبی و ملی رفته اند.

خدرویسی با بیان اینکه از ابتدای اسفندماه تاکنون نیکوکاران حمیلی حدود یک میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقد به نیازمندان اهدا کردند، افزود: امیدواریم این میزان کمک با توجه به آغاز هفته احسان ونیکوکاری افزایش قابل توجهی یابد.

رئیس کمیته امداد حمیل تصریح کرد: تمامی کمک های جمع آوری شده از خیران نیکوکار؛ پیش از پایان سال به دست نیازمندان و مددجویان تحت حمایت خواهد رسید.

جمشید خدرویسی در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد بخش حمیل در جلب و جذب مشارکت های مردمی در سال جاری بسیار خوش درخشیده است، عنوان کرد: امسال خیران نیکوکار حدود پنج میلیارد تومان به صورت نقد و غیرنقد به نیازمندان حمیلی اهدا کردند که اهدای این میزان کمک نشان از اعتماد مردمی به کمیته امداد دارد.

خدرویسی با اشاره به اینکه این نهاد شناسنامه نیازمندی تمام خانوارهای مددجو را در اختیار دارد، تاکید کرد: تمامی کمک های مردمی بنا به نیت خیرخواهانه نیکوکاران و براساس نیازهای خانوارهای مددجو توزیع می شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=18009

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.