• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

دیگر جای وعده وعید برای مردم این استان باقی نمانده است/ استان از مدیر غیر بومی لبریز است این روند را متوقف کنید

  • کد خبر : 1755
  • 12 مهر 1396 - 18:50
دیگر جای وعده وعید برای مردم این استان باقی نمانده است/ استان از مدیر غیر بومی لبریز است این روند را متوقف کنید

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی: عصر امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کرمانشاه که در محل سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزارشد، با بیان اینکه امروز وضعیت کرمانشاه خصوصا در بحث اشتغال به یک نقطه ی بحرانی رسیده است، اظهارداشت: باید به کرمانشاه به مانند یک مریض اورژانسی […]

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی: عصر امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کرمانشاه که در محل سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزارشد، با بیان اینکه امروز وضعیت کرمانشاه خصوصا در بحث اشتغال به یک نقطه ی بحرانی رسیده است، اظهارداشت: باید به کرمانشاه به مانند یک مریض اورژانسی نگاه کرد و به آن توجه نمود.

به گزارش خبرنگار میلکان، احمد صفری ادامه داد: دیگر جای وعده وعید برای مردم این استان باقی نمانده است. مردم این استان مطالبات بحق خود را می خواهند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استاندار کرمانشاه از اکنون باید پیگیر بودجه سال آینده استان باشد، تصریح داشت: همچنین پیگیری تخصیص اعتبارات سالجاری را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: در سال ۱۳۹۰ مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه سفر کردند که مصوباتی در این سفر داشتند. برخی از اعتبارات این مصوبات هنوز کامل تحقق نیافته است.

صفری استفاده از پتانسیل مرز خسروی، پیگیری راه آهن غرب کشور، تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام استان، پیگیری طرح آبهای سردسیری و موضوع حاشیه نشینی در شهر کرمانشاه را از دیگر موضوعاتی عنوان کرد که استاندار کرمانشاه باید نسبت به آن توجه بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت یازدهم در کرمانشاه ضعیف عمل کرد، متذکر شد: با نگاه ویژه به روستاهای استان می توانیم شاهد تحقق مهاجرت معکوس در این استان باشیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، این استان را لبریز از نیروهای غیربومی دانست و یادآورشد: استاندار کرمانشاه استفاده از نیروهای نخبه و کارآمد بومی را در دستور کار قرار دهد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=1755

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.