• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

ارائه بیش از ۳میلیون و ۹۸۵هزار نفرساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در کرمانشاه

  • کد خبر : 1734
  • 11 مهر 1396 - 14:42

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۳میلیون  و ۹۸۵هزار و ۱۷۰ نفرساعت آموزش های فنی و مهارتی در دو بخش دولتی و خصوصی به علاقمندان ارائه شده است. به گزارش میلکان آنلاین ، داود ناصری اعلام کرد: از این میزان آموزش دو میلیون و ۲۸۰ هزار نفرساعت […]

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۳میلیون  و ۹۸۵هزار و ۱۷۰ نفرساعت آموزش های فنی و مهارتی در دو بخش دولتی و خصوصی به علاقمندان ارائه شده است.

به گزارش میلکان آنلاین ، داود ناصری اعلام کرد: از این میزان آموزش دو میلیون و ۲۸۰ هزار نفرساعت دربخش دولتی شامل مراکز ثابت دولتی، سیار شهری، زندان، پادگان، مناطق روستایی، جوار کارخانجات، عشایر، جوار دانشگاه و مراکز ASDارائه شده است.

وی اضافه کرد: با اجرای این تعداد آموزش در نیمه اول سالجاری ۵۶درصد تعهد کل سال ۹۶ محقق شده است.

ناصری امید اظهارداشت: یک میلیون و ۷۰۴ هزار نفرساعت از این میزان آموزشها در قالب ۷هزار و ۵۳۸ نفر دوره در ۲۱۰ آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد در حرفه های مختلف به متقاضیان ارائه شده است.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه بیان کرد: ۱۰هزار و ۹۵ نفر دوره از این آموزشها به خواهران و ۱۰هزارو ۲۵  نفر دوره آموزش نیز به برادران ارائه شده است.

وی اضافه کرد: تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر، آموزش جویندگان کار فاقد مهارت و ارتقاء مهارت نیروی کار شاغل از جمله اهداف اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=1734

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.