• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

فراخوان پژوهشگران برتر فرهنگی سال ۹۶

  • کد خبر : 1714
  • 11 مهر 1396 - 14:28

بنا به اعلام پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و دستور العمل وزارت علوم تحقیقات و فناوری در خصوص معرفی و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر، بدینوسیله فراخوان انتخاب پژوهشگران برتر فرهنگی سال ۹۶ اعلام می گردد. همکاران علاقمند به شرکت در این برنامه با مطالعه فایل راهنمای شرکت در فراخوان (فایل پیوست) و دریافت […]

بنا به اعلام پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و دستور العمل وزارت علوم تحقیقات و فناوری در خصوص معرفی و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر، بدینوسیله فراخوان انتخاب پژوهشگران برتر فرهنگی سال ۹۶ اعلام می گردد.

همکاران علاقمند به شرکت در این برنامه با مطالعه فایل راهنمای شرکت در فراخوان (فایل پیوست) و دریافت فایل پرسشنامه و تکمیل و ارسال اطلاعات فردی و سوابق پژوهشی (فایل پیوست) به پست الکترونیک tahqiqkermanshah@medu.ir و یا با تحویل لوح فشرده مدارک به آدرس: کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، روبروی پالایشگاه، جنب هنرستان زنده یاد محمدیان، پژوهشکده تعلیم و تربیت گروه تحقیق و پژوهش حداکثر تا تاریخ ۹۶ / ۷ / ۲۵ اقدام نمایند. همچنین مدارک دریافت شده بعد از تاریخ مذکور ارزیابی نخواهند شد.

یاد آور می شود، نتایج بررسی و اسامی برگزیدگان، نیمه اول آبان ماه اعلام خواهد شد.

علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر و دریافت کلیه فایل های مرتبط با این فراخوان می توانند از وب سایت پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش به آدرس www.rie.ir بازدید و یا با شماره ۳۸۳۷۹۰۰۲ -۰۸۳ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=1714

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.