• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
از سوی دکتر نوذر قنبری؛

سرپرست حوزه ی معاونت پژوهش و فناوری واحد کرمانشاه معرفی شد

  • کد خبر : 1708
  • 11 مهر 1396 - 14:26

از سوی دکتر نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دکتر علی مهراس مهرابی به عنوان سرپرست حوزه ی معاونت پژوهش و فناوری واحد کرمانشاه معرفی شد. به گزارش خبرنگار روابط عمومی واحد کرمانشاه؛ از سوی دکتر نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دکتر علی مهراس مهرابی به عنوان سرپرست حوزه ی […]

از سوی دکتر نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دکتر علی مهراس مهرابی به عنوان سرپرست حوزه ی معاونت پژوهش و فناوری واحد کرمانشاه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی واحد کرمانشاه؛ از سوی دکتر نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دکتر علی مهراس مهرابی به عنوان سرپرست حوزه ی معاونت پژوهش و فناوری واحد کرمانشاه با حضور کارکنان این حوزه در ساختمان پژوهش دانشگاه معرفی شد.

دکتر نوذر قنبری در این مراسم معارفه علاوه بر تقدیر از زحمات معاونت پیشین این حوزه و معرفی سرپرست جدید این معاونت با کارکنان قسمت های مختلف که در جلسه حضور داشتند در نشستی صمیمانه با آنان شرکت کرد.

مهرابی پیش از این مدیر کل حوزه ی پژوهش و فناوری بود که با حفظ سمت پس از دکتر محمد مهدی جوکار معاون سابق این حوزه به این سمت منصوب شد.

تدوين يك بسته آموزشي بومي پيشگيري از اعتياد ضروري است

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان كرمانشاه گفت: در راستاي تقويت زيرساخت‌هاي آموزشي براي ترويج فرهنگ پيشگيري از اعتياد، نيازمند تدوين بسته آموزشي بومي پيشگيري از اعتياد براي مناطق آسيب‌ديده و آسيب‌پذير مي‌باشيم.

به گزارش روابط عمومي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان كرمانشاه؛ علي شمشيري در جلسه هم‌انديشي سازمان‌هاي مردم‌نهاد با بيان مسائل و مشكلات فاحش در برخي مناطق آسيب ديده و آلوده استان ضمن قدرداني از اقدامات شايسته سپاه و سازمان بسيج خواستار همراهي و همكاري مستمر سازمان‌هاي مردم‌نهاد در اين قضيه شد.

وي با اشاره به تهديدها و فرصت‌هاي موجود در استان خواستار تدوين يك بسته اموزشي بومي براي استان شد و اظهار داشت: هر استان به اقتضاي نيازمندي‌ها و متناسب با فرهنگ بومي خود نيازمند آموزش‌ها به سبك فرهنگ بومي خود مي‌باشد براي مثال در برخي مناطق استان استفاده از مواد مخدر ترياك متناسب با فرهنگ آن منطقه امر عادي محسوب مي‌شود بنابراين مي‌طلبد كه با در نظر گرفتن اين فرهنگ غلط ما از آموزش‌هايي براي آگاه‌سازي در آن منطقه استفاده كنيم كه قابل فهم و درك باشد.

دبير شورا افزود: در هرجايي كه بخواهيم متولي تغيير باشيم خصوصاً  تغييرات فرهنگي نياز به فرهنگ‌سازي داريم و فرهنگ‌سازي هم منوط به آموزش صحيح و قابل فهم توسط افراد متخصص در اين حوزه‌ها مي‌باشد كه البته در بازه زماني بلند مدت جوابگو است و اينكه بايد مستمر و مداوم اين آموزش اعمال شود.

در پايان اين جلسه؛ دبير كميته سازمان‌هاي مردم‌نهاد از اعضاء حاضر در جلسه خواست تا ضمن  بيان مسائل و مشكلات خود نسبت به تهيه و تدوين بسته آموزشي بومي نهايت همكاري و همراهي را با دبيرخانه شوراي هماهنگي داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=1708

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.