• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

انهدام باند سارقان با ۶۴ مورد سرقت در شهرستان کرمانشاه

  • کد خبر : 164
  • 19 مهر 1395 - 9:16

گروه اجتماعی – فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از شناسايي و دستگيري باند سارقان اماکن خصوصي، قطعات خودرو و موتور کولر آبی و کشف ۶۴ مورد سرقت خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین ، سرهنگ “رضا شیرزادی” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصي، لوازم و قطعات داخل خودرو، […]

گروه اجتماعی – فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از شناسايي و دستگيري باند سارقان اماکن خصوصي، قطعات خودرو و موتور کولر آبی و کشف ۶۴ مورد سرقت خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین ، سرهنگ “رضا شیرزادی” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصي، لوازم و قطعات داخل خودرو، موتور کولر آبی در سطح حوزه استحفاظي، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتری ۲۴ الهیه، ۱۳ فردوسی، ۱۷ بعثت، ۱۸ سجادیه، ۲۰ حافظیه و ۱۵ شریعتی با تلاش مستمر موفق به شناسایی یک باند شش نفره در این زمینه شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه اعضای این باند در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی شد و پس از هماهنگي با مقام قضائي طی عملیاتی غافلگیرانه دستگير شدند.

سرهنگ شیرزادی اظهار داشت: در بازجويي هاي صورت گرفته متهمان به ۶۴ مورد سرقت اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

وی از شهروندان خواست: در جهت پيشگيري ازسرقت به توصيه و هشدارهاي پليسي توجه داشته باشند و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و يا تردد افراد مشکوک مراتب را سريعاً به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمايند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=164

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.