• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

ملی پوش کرمانشاهی وزنه برداری: هدفم از تغییر وزن موفقیت در المپیک پاریس است

  • کد خبر : 16000
  • 10 دی 1399 - 7:09
ملی پوش کرمانشاهی وزنه برداری: هدفم از تغییر وزن موفقیت در المپیک پاریس است

ملی پوش دسته ۶۱ کیلوگرم وزنه برداری ایران گفت: به این دسته آمدم تا هم بتوانم برنامه ریزی برای المپیک پاریس داشته باشم و هم خود را برای رکوردهای جهانی آماده کنم. به گزارش میلکان آنلاین؛«حافظ قشقایی» که مدال نقره قهرمانی ۲۰۱۹ جهان را در کارنامه دارد با اشاره به نخستین مرحله از تمرینات گروهی […]

ملی پوش دسته ۶۱ کیلوگرم وزنه برداری ایران گفت: به این دسته آمدم تا هم بتوانم برنامه ریزی برای المپیک پاریس داشته باشم و هم خود را برای رکوردهای جهانی آماده کنم.

به گزارش میلکان آنلاین؛«حافظ قشقایی» که مدال نقره قهرمانی ۲۰۱۹ جهان را در کارنامه دارد با اشاره به نخستین مرحله از تمرینات گروهی تیم ملی مردان اظهار داشت: پس از حدود ۹ ماه تمرینات گروهی وزنه برداری آغاز شد، اما پیش از آغاز این تمرینات از تمامی ملی پوشان تست کرونا گرفته شد. من هیچ علائمی از کرونا نداشتم اما تست من مثبت شد و مجبور بودم در قرنطینه بمانم. تا قبل از مثبت شدن نمونه آزمایشم به صورت انفرادی تمرین می کردم و هیچ گونه نشانه ای از کرونا نداشتم. کرونا موجب شد تا نخستین اردوی تیم ملی و رکوردگیری آن را از دست دهم.
او با بیان اینکه پس از بهبودی از کرونا به اهواز رفتم و در مسابقات لیگ برتر وزنه زدم گفت: فصل جدید رقابت های وزنه برداری بسیار رقابتی است و سه تیم مدعی قهرمانی هستند. من برای تیم فولاد خوزستان وزنه می زنم و این تیم اکنون نایب قهرمان دور رفت مسابقات لیگ برتر است و تنها چند امتیاز با تیم گهر زمین سیرجان فاصله دارد. من در فصل کنونی لیگ در دسته ۶۱ کیلوگرم وزنه می زنم در حالی که سال گذشته در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ جهان در دسته ۵۵ کیلوگرم وزنه می زدم.
قشقایی در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ جهان که در شهر پاتایا تایلند برگزار شد با مهار وزنه ۱۴۹ کیلوگرم در دوضرب توانست به مدال نقره برسد و بعد از ۴۳ سال صاحب یک تک مدال جهانی در سبک وزن شد. آخرین مدال دسته سبک وزن برای ایران محمد نصیری کسب کرده بود.
دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ جهان دلیل تغییر وزن خود را این گونه بیان کرد. دسته ۵۵ کیلوگرم المپیکی نیست و من دوست دارم در رقابت در بزرگ ترین تورنمنت ورزشی جهان را تجربه کنم.
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=16000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.