• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

ما را به خيرشما اميدي نيست!

  • کد خبر : 1444
  • 20 تیر 1396 - 19:17
ما را به خيرشما اميدي نيست!

روزگاري خيام مي‌فرمود: اسرار ازل را نه تو داني و نه من وين حرف معما نه تو خواني ونه من هست از پس پرده گفتگوي من و تو چون پرده برافتد نه تو ماني و نه من اما امروز بايد بگوييم اسرارنمايندگان را نه تو مي داني و نه من بايد اندکي صبر کني تا […]

روزگاري خيام مي‌فرمود:
اسرار ازل را نه تو داني و نه من
وين حرف معما نه تو خواني ونه من
هست از پس پرده گفتگوي من و تو
چون پرده برافتد نه تو ماني و نه من
اما امروز بايد بگوييم اسرارنمايندگان را نه تو مي داني و نه من بايد اندکي صبر کني تا نامه آنها رو شود.
نمايندگان کرمانشاه دربحث واگذاري پالايشگاه آنچنان قرص و محکم وارد شدند و با تحريک احساسات مردم کرمانشاه آنچنان نقش دايه هاي مهربان تر از مادر را براي اين استان بازي کردند که نه تنها مردم بلکه برخي از رسانه ها را نيز به اين باور رساندند که اين بارديگر انتخابشان درست بوده و نمايندگاني را راهي مجلس کرده اند که دلشان براي اين ديار مي سوزد.
با واگذاري پالايشگاه به بخش خصوصي و فروش آن درمزايده توسط سازمان خصوصي سازي که گزارشي از نحوه واگذاري آن درهمين شماره ميلکان به چاپ رسيده است برخي از نمايندگان استان دربرابر اين واگذاري قد علم کردند و آن را رانت، حراج و…ناميدند.همين موضع گيري نمايندگان مردم موجب برانگيخته شدن احساسات مردم شد و آقايان نماينده نيز با ابراز بي اطلاعي از فروش اين واحد صنعتي آن را ظلمي بزرگ درحق مردم کرمانشاه عنوان کردند.
نامه هاي نمايندگان دراعتراض به اين واگذاري خطاب به مقام معظم رهبري، رياست محترم جمهور، وزراي دولت و مقامات قضايي آنچنان فضاي جامعه را دربرگرفته بود که موجب مقاومت هايي دربرابر حضور بخش خصوصي درپالايشگاه شد و کار به درگيري فيزيکي برخي پرسنل پالايشگاه با سرمايه گذاران کشيد.
طرح اين موضوع درچندين کميسيون مجلس شوراي اسلامي و کشاندن موضوع به صحن علني مجلس موجب تشکيل پرونده تحقيق و تفحص درخصوص چگونگي واگذاري شد.
تيترهاي داغ و پيگيريهاي مستمر مطبوعات استان و مواضع مجلسيون برعليه دولت موجب انتشار نامه هايي درفضاي مجازي شد که نشان مي دهدنمايندگان کرمانشاه علاوه بر اينکه از موضوع فروش پالايشگاه مطلع بوده‌اند، بر فروش و شفافيت قيمت نيز تاکيد داشته اند. ‎ برخي نمايندگان اين نامه را جعلي خواندند در حالي که برخي ديگر وجود آنرا تاييد و مسئوليت تنظيم را نيز بر عهده گرفتند. امضاء تمام نمايندگان استان بجز عبدالرضا مصري پاي اين نامه مي باشد.
نمايندگان استان کرمانشاه وقتي را که صرف اين موضوع کردند اگر براي پيگيري ديگر پروژه هاي زمين مانده استان مي‌گذاشتند حالا هم پالايشگاه آناهيتا ، هم آزادراه و هم قطار و هم … امکانات ديگري داشتيم.
نامه ديگري در فضاي مجازي در منتشر شده است که تنها امضاء دو نماينده کرمانشاه پاي آن است و هنوز در رد و يا تاييد آن اظهار نظري نشده است. در اين نامه اين دو نماينده به وزارت اقتصاد و دارايي پيشنهاد داده اند که »با توجه به وجود خريدار با اهليت، پالايشگاه از فهرست مزايده‌ها خارج و به صورت مذاکره به فروش برسد . «
اگر صحت اين نامه نيز تاييد شود نمي‌دانم اين دو نماينده با چه رويي به حوزه هاي انتخابيه خود باز خواهند گشت و با مردم رودر رو خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=1444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.