• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه؛

نمایشگاه آثار اعضای برگزیده کانون استان کرمانشاه در جشنواره‌های بین‌المللی نقاشی برپا می‌شود

  • کد خبر : 14038
  • 28 مهر 1399 - 6:27
نمایشگاه آثار اعضای برگزیده کانون استان کرمانشاه در جشنواره‌های بین‌المللی نقاشی برپا می‌شود

به مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول و هم‌زمان با آغاز هفته وحدت؛ نمایشگاه آثار نقاشی اعضای برگزیده کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در جشنواره‌های بین‌المللی، از روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه ۱۳۹۹ و در محل پارک درخشان شهر کرمانشاه برپا می‌شود.  به گزارش میلکان آنلاین ، هم‌زمان با حلول ماه ربیع‌الاول و آغاز هفته وحدت، نمایشگاهی از […]

به مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول و هم‌زمان با آغاز هفته وحدت؛ نمایشگاه آثار نقاشی اعضای برگزیده کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در جشنواره‌های بین‌المللی، از روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه ۱۳۹۹ و در محل پارک درخشان شهر کرمانشاه برپا می‌شود.

 به گزارش میلکان آنلاین ، هم‌زمان با حلول ماه ربیع‌الاول و آغاز هفته وحدت، نمایشگاهی از آثار نقاشی اعضای برگزیده کانون پرورش فکری استان کرمانشاه که در جشنواره‌های بین‌المللی نقاشی حایز رتبه‌های جهانی شده‌اند، برپا می‌شود.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: طی جلسه‌ای که با مسئولان محترم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه داشته‌ایم، قرار است که برنامه‌های مشترک و مختلفی را در زمینه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان کرمانشاهی برگزار کنیم.

فتاحی همچنین گفت: یکی از برنامه‌هایی که با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه برگزار می‌شود، نمایشگاه نقاشی آثار منتخب اعضای کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در جشنواره‌های بین‌المللی است.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه افتتاح این نمایشگاه را هم‌زمان با هفته وحدت و آغاز ماه ربیع‌الاول اعلام کرد و افزود: در این نمایشگاه که با عنوان «بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم» برگزار می‌شود، نزدیک به سی اثر منتخب اعضای کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

نمایشگاه نقاشی اعضای برگزیده مسابقه های بین‌المللی، از روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه ۱۳۹۹، به مدت یک هفته و در محل سی‌متری دوم، پارک درخشان، فرهنگسرای کوثر آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14038

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.