• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2
نماینده ولی فقیه در استان:

حضور پلیس در جامعه امنیت آفرین است

  • کد خبر : 14032
  • 28 مهر 1399 - 6:21
حضور پلیس در جامعه امنیت آفرین است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور پلیس به تنهایی در جامعه امنیت آفرین و هشداری جدی برای آن هایی است که قصد ایجاد ناامنی دارند. به گزارش میلکان آنلاین، آیت الله “مصطفی علما” در دیدار با فرمانده و جمعی از مدیران انتظامی استان، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور پلیس به تنهایی در جامعه امنیت آفرین و هشداری جدی برای آن هایی است که قصد ایجاد ناامنی دارند.

به گزارش میلکان آنلاین، آیت الله “مصطفی علما” در دیدار با فرمانده و جمعی از مدیران انتظامی استان، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و از تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی کارکنان پلیس در ماموریت های مختلف قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه خدمت و تلاش ماموران پلیس نوعی عبادت است، گفت: این تلاش و خدمات شایسته برای رضای الهی و در راستای امنیت بخشی در جامعه صورت می گیرد که مطمئنا در نزد خداوند متعال خالی از اجر و پاداش نخواهد بود.

آیت الله علما با اشاره به اینکه امنیت یکی از بزرگترین نعمت های الهی است که در جامعه توسط پلیس برقرار شده است، گفت: حتی یک روز هم نمی توان جامعه را بدون حضور نیروهای پلیس تصور کرد چرا که هرج و مرج، بی نظمی و هنجارشکنی همه را به ستوه خواهد آورد.

نماینده ولی فقیه در استان یادآوری کرد: حضور پلیس به تنهایی در جامعه امنیت بخش است و می تواند جلوی بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب ها را بگیرد چرا که عموم مجرمان بر این باورند که دست توانمندی برای مقابله با آنها و دستگیریشان وجود دارد.

وی ادامه داد: رضایتمندی اکثر مردم از عملکرد پلیس به خوبی نشان دهنده زحمات و تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس است که بی هیچ ادعایی انجام وظیفه کرده و برای رضای خدا و مردم زحمت می کشند که قابل ستایش است.

آیت الله علما، با بیان اینکه امروز نگاه همه به ایران بوده و به الگویی برای بسیاری کشورهای آزادی خواه و ظلم ستیز تبدیل شده، تصریح کرد: در طول ۴۱ سالی که از پیروزی انقلاب می گذرد هجمه های زیادی علیه کشور و نظام از سوی دشمنان وارد شده اما با این حال جمهوری اسلامی در دنیا درخشیده و همین درخشش باعث عصبانیت سران آمریکا و دیگر کشورهای مستکبر شده است.

وی با اشاره به تحریم های صورت گرفته علیه ایران، گفت: این تحریم ها و رفتارهای خصمانه آمریکا حاکی از پیشرفت های خیره کننده جمهوری اسلامی و یاس و زبونی دشمنان مقابل انقلاب اسلامی است.

آیت الله علما در پایان بار دیگر با تبریک هفته ناجا، امنیت موجود در استان کرمانشاه را مطلوب ارزیابی و از تلاش های سردار جاویدان فرمانده و دیگر کارکنان انتظامی استان قدردانی کرد.#

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.