• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

اهدای نشان و حمایل پهلوانی به معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه

  • کد خبر : 13966
  • 27 مهر 1399 - 6:53
اهدای نشان و حمایل پهلوانی به معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه

جمعی از پیشکسوتان ورزش پهلوانی استان کرمانشاه با همراهی مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای و سالار احمدزاده رئیس هیات استان با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه دیدار کردند.   به گزارش میلکان آنلاین؛ در این دیدار “حسین خوش اقبال” با یاد آوری مردم و منش پهلوانان کرمانشاه اظهارداشت: پهلوانان […]

جمعی از پیشکسوتان ورزش پهلوانی استان کرمانشاه با همراهی مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای و سالار احمدزاده رئیس هیات استان با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه دیدار کردند.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ در این دیدار “حسین خوش اقبال” با یاد آوری مردم و منش پهلوانان کرمانشاه اظهارداشت: پهلوانان خوشنام کرمانشاه، همیشه در خدمت به مردم پیشگام بوده اند.

وی با تقدیر از صبر و مقاومت مردم در برابر مشکلات و تنگناهای اقتصادی امروز کشور تاکید کرد:  مردم علیرغم شرایط سخت از انقلاب شان دفاع کرده اند و لایق بهترین خدمات هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه “این نام نیک است که ماندگار است” تاکید کرد:  نباید گذاشت احترام پیشکسوتان در جامعه کم رنگ شود چرا که پهلوانان از نیک نامان روزگار هستند.

خوش اقبال با اشاره به اینکه” آنها که بیشتر در خدمت مردم بودند نامشان بیشتر ماندگار خواهد بود” تصریح کرد: هنر پهلوانان بودن و ایستادن کنار مردم در شرایط سخت است و در شرایطی که مردم با گرفتاری ها روبرو هستند روحیات پهلوانی بسیار در رفع مشکلات اثربخش است.

وی با تاکید بر تقویت ورزش به ویژه در بخش پهلوانی افزود:ورزش نجات بخش جامعه از بسیاری از مشکلات و آسیب هاست و توسعه اماکن و امکانات ورزشی مورد حمایت و تاکید مدیریت ارشد استان است.

گفتنی است در پایان این دیدار، حمایل و نشان پهلوانی از طرف رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی به معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه اهدا شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13966

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.