• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

رشد ۱۵۶ درصدی کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری استان کرمانشاه

  • کد خبر : 13933
  • 24 مهر 1399 - 7:22
رشد ۱۵۶ درصدی کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری استان کرمانشاه

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: خیران شناسایی شده در مراکز نیکوکاری استان طی نیمه نخست امسال ۴۷ میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان به نیازمندان اهدا کردند که این میزان کمک از رشد ۱۵۶ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته برخوردار بوده است. به گزارش  میلکان آنلاین ، غلامرضا نصوری، […]

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: خیران شناسایی شده در مراکز نیکوکاری استان طی نیمه نخست امسال ۴۷ میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان به نیازمندان اهدا کردند که این میزان کمک از رشد ۱۵۶ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

به گزارش  میلکان آنلاین ، غلامرضا نصوری، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون بیش از ۱۰۰ مرکز نیکوکاری در استان فعال است.

نصوری با بیان اینکه هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری شناسایی خیران محلات برای کمک به نیازمندان است، افزود: از ابتدای فعالیت مراکز نیکوکاری استان کرمانشاه تاکنون هزاران نیکوکار که آمادگی کمک به همنوعان خود را دارند شناسایی شده است.

غلامرضا نصوری با تاکید بر اینکه کمک‎های اهدایی خیران به مراکز نیکوکاری سهم بالایی از مشارکت های مردمی  در استان را شامل می شود، بیان کرد: خیران این مراکز نیکوکار در نیمه نخست سال جاری بیش از ۴۷ میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان به نیازمندان شناسایی شده اهدا کردند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: این میزان کمک از رشد ۱۵۶ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

غلامرضا نصوری با بیان اینکه مراکز نیکوکاری نمادی از واگذاری کارها به مردم است، خاطرنشان کرد: درصدد افزایش مراکز نیکوکاری هستیم تا مردم استان در قالب کمک‌های نقدی، کالایی و خدماتی به دستگیری از نیازمندان جامعه از طریق این مراکز

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13933

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.