• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2
معاون سیاسی استاندار:

مسوولین و نمایندگان مجلس حداکثر تلاش و همراهی را برای حل مشکلات مردم دارند

  • کد خبر : 13924
  • 24 مهر 1399 - 7:11
مسوولین و نمایندگان مجلس حداکثر تلاش و همراهی را برای حل مشکلات مردم دارند

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گفت: از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم برای ارتقای شاخص های توسعه ای استان از تمامی ظرفیت های استانی و ملی استفاده نمایند که امکان خدمت رسانی بیشتر به مردم فراهم شود.   به گزارش میلکان آنلاین ؛ حسین خوش اقبال در جلسه شورای معاونین استانداری که […]

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گفت: از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم برای ارتقای شاخص های توسعه ای استان از تمامی ظرفیت های استانی و ملی استفاده نمایند که امکان خدمت رسانی بیشتر به مردم فراهم شود.

 

به گزارش میلکان آنلاین ؛ حسین خوش اقبال در جلسه شورای معاونین استانداری که با حضور ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ اظهار داشت: مجموعه مدیران استان از نمایندگان توقع دارند که در سال پایانی دولت حداکثر همراهی و همدلی را برای خدمت به مردم و تسریع در روند توسعه استان داشته باشند و در زمینه رشد شاخص های کلان توسعه حمایت ویژه ای را شاهد باشیم.

وی به مشکلات مردم به دلیل تحریم های ظالمانه و بحران کرونا اشاره داشت و افزود: علی رغم وجود بحران های متعدد روند توسعه و پیشرفت استان تداوم داشته و در ادامه نیز با همفکری بیشتر نمایندگان مجلس و همراهی همه مسوولین و مشارکت مردم این مسیر را تا تحقق اهداف پیش بینی شده و تقویت روحیه امید در جامعه ادامه خواهیم داد.

معاون سیاسی استانداری تصریح کرد: در انتخاب و انتصاب مدیران طبق قانون اختیارات  با قوه مجریه است ودر سایر امور نیز می توانیم با همفکری و همراهی نمایندگان مجلس در قالب تیمی واحد و همدل به گونه ای پیش برویم که مشکلات مردم کمتر شود.

خوش اقبال در ادامه به ضرورت بهره مندی از ظرفیت فکری و تعامل اندیشه ای با سرمایه های اجتماعی، تشکل های مردم نهاد، احزاب و رسانه ها برای حل مشکلات فراروی توسعه اشاره داشت و بیان کرد: در مقابله با کرونا امروز رفتارمردم بسیار پراهمیت است و از همه توقع داریم با استفاده از تمامی توان در فرهنگ سازی و کنترل بیماری کرونا همیاری داشته باشند.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13924

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.