• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان :

پرداخت ۴۲۲ میلیارد تومان تسهیلات در دولت تدبیر و امید

  • کد خبر : 13912
  • 23 مهر 1399 - 18:25
پرداخت ۴۲۲ میلیارد تومان تسهیلات در دولت تدبیر و امید

سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان با  آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفت‌و‌گو کرد. محمد طاهرعظیمی فشی در ابتدای این دیدار با ارائه گزارش عملکرد صندوق در پرداخت تسهیلات در بخش های مختلف ، از پرداخت ۴۲۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون […]

سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان با  آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

محمد طاهرعظیمی فشی در ابتدای این دیدار با ارائه گزارش عملکرد صندوق در پرداخت تسهیلات در بخش های مختلف ، از پرداخت ۴۲۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون در استان خبر داد که زمینه ایجاد و احیای حدود ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان را فراهم نموده است .

وی به حمایت های ویژه صندوق در بخش جبران خسارتهای  زلزله سال ۹۶ استان با اعتبار ۱۱۶ میلیارد تومان و تعداد ۴۵۷۷ فقره به کسب و کارهای آسیب دیده در مناطق زلزله زده و نیز اخذ تضامین مناسب جهت پرداخت این تسهیلات نسبت به سایر بانکهای عامل اشاره کرد .

سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان گفت پرداخت تسهیلات اشتغال در صندوق کارآفرینی امید مرحله ای و با نظارت بوده تا منابع قرض الحسنه صندوق به درستی در جهت رسیدن به اشتغال واقعی صرف گردد .

عظیمی فشی ، امید آفرینی در جامعه هدف و قشر جوان را از اهداف صندوق ذکر کرد و ضمن قدردانی از حمایت های نمایندگی ولی فقیه در استان ، از آمادگی صندوق جهت پذیرش سپرده های خیرین جهت تقویت و افزایش پرداخت تسهیلات ضروری به نیازمندان خبر دارد .

در ادامه این دیدار حجت الاسلام علما ، نماینده ولی فقیه در استان نیز خدمت رسانی و کمک به مردم در شرایط سخت کنونی را هدف اصلی دستگاههای اجرایی دانست و از خدمات نهادهای خدمت رسان جهت رفع مشکلات زندگی مردم تقدیر کرد .

وی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اقشار مردم جهت کمک به اشتغال و مشکلات ضروری با کارمزد پایین و مناسب را از ویژگی های مطلوب صندوق و از توصیه های مراجع عظام دانست .

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13912

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.