• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

اجرای طرح ” هر کارمند، یک حامی” در استانداری کرمانشاه

  • کد خبر : 13890
  • 23 مهر 1399 - 7:14
اجرای طرح ” هر کارمند، یک حامی” در استانداری کرمانشاه

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ” هر کارمند، یک حامی” در استانداری کرمانشاه، گفت: استاندار و معاونان استانداری کرمانشاه با پیوستن به این طرح حمایت از ۵۰ یتیم و فرزند محسنین را عهده دار شدند. به گزارش میلکان آنلاین، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در دومین […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ” هر کارمند، یک حامی” در استانداری کرمانشاه، گفت: استاندار و معاونان استانداری کرمانشاه با پیوستن به این طرح حمایت از ۵۰ یتیم و فرزند محسنین را عهده دار شدند.

به گزارش میلکان آنلاین، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در دومین جلسه دبیرخانه طرح ” هر کارمند، یک حامی ” که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و نمایندگان ادارات آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: طرح ” هر کارمند، یک حامی” با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین اجرایی می‌شود.

رخصی با بیان اینکه این طرح ابتدا در استانداری کرمانشاه به اجرا درآمده، افزود: در روزهای آتی با سایر ادارات و سازمان ها نیز به منظور ثبت نام از کارمندان در طرح اکرام ایتام و محسنین رایزنی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در این طرح استاندار و معاونان استانداری کرمانشاه با پیوستن به طرح “هر کارمند، یک حامی” حمایت از ۵۰ یتیم و فرزند محسنین را عهده دار شدند.

محسن رخصی بیان کرد: هر کارمند در طرح” هر کارمند یک حامی” می توانند حمایت از حداقل یک فرزند معنوی را عهده دار شود و ماهانه حداقل ۲۰ هزار تومان به هر فرزند تحت حمایت خود اهدا کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه در این طرح خداپسندانه کمک های اندک کارمندان و حامیان گره های بزرگی از ایتام و فرزندان نیازمند محسنین باز می کند، یادآور شد: هم اکنون بیش از ۳۳ هزار پدر معنوی از هفت هزار و ۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین در استان حمایت می کنند.

شایسته ذکر است ، حامیان نیکوکار می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در استان و یا سایت الکترونیکی emdad.ir فرزند معنوی مورد نظر خود را انتخاب و ماهانه کمک های خود را به این فرزندان اهدا کنند

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13890

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.