• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه توقیف شد

  • کد خبر : 13864
  • 22 مهر 1399 - 8:30
۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه توقیف شد

 فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله قاچاق شامل پارچه و برف پاکن خودرو در شهر کرمانشاه به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین ، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس امنیت عمومی شهرستان “کرمانشاه” مبنی بر تخلیه بار قاچاق در یکی از مناطق […]

 فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله قاچاق شامل پارچه و برف پاکن خودرو در شهر کرمانشاه به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین ، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس امنیت عمومی شهرستان “کرمانشاه” مبنی بر تخلیه بار قاچاق در یکی از مناطق حاشیه ای شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات لازم موفق به کشف محل تخلیه بار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به انجام بازرسی از آنجا اقدام کردند.

سردار جاویدان افزود: در این بازرسی ۶۳ طاقه پارچه به همراه ۵ هزار و ۵۰۰ عدد تیغه و لاستیک برف پاکن قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۳ نفر در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه برشمرد و گفت: ارزش ریالی پرونده های قاچاق کشف شده در ۶ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲۴ درصد رشد داشته است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13864

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.