• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

حمايت از كودكان بي سرپرست رضايت خدا و تقويت روحيه را به دنبال دارد

  • کد خبر : 13849
  • 22 مهر 1399 - 8:22
حمايت از كودكان بي سرپرست رضايت خدا و تقويت روحيه را به دنبال دارد

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري گفت: هر كارمندي كه در اجراي طرح”هر كارمند حامي يك فرزند معنوي” مشاركت داشته باشد و به هر ميزاني كه خودش تعيين كند طبق فرم تعيين شده از حقوق وي كسر خواهد شد و اين مبلغ قرار نيست كه خيلي زياد باشد و از ۲۰ هزار تومان در هر […]

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري گفت: هر كارمندي كه در اجراي طرح”هر كارمند حامي يك فرزند معنوي” مشاركت داشته باشد و به هر ميزاني كه خودش تعيين كند طبق فرم تعيين شده از حقوق وي كسر خواهد شد و اين مبلغ قرار نيست كه خيلي زياد باشد و از ۲۰ هزار تومان در هر ماه مي تواند، شروع شود.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ “افشين كريمي” در جلسه بررسي و برنامه ريزي جهت اجراي طرح “هركارمند حامي يك فرزند معنوي” اظهار داشت: موضوع حمايت از كودكان يتيم يك كار خداپسندانه و انسان دوستانه است كه قطعاً مشاركت اين طرح، رضايت خدا و تقويت روحيه را به دنبال دارد.

وي ادامه داد: هر كارمندي با توجه به توان مالي خود مي تواند در اين طرح مشاركت داشته باشد و براي اجراي بهتر طرح از تمامي دستگاه هاي اجرايي استان خواهيم خواست كه مسئوليت پيگيري آن را به يكي از كارمندان خود واگذار كنند.

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري تصريح كرد: هر كارمندي كه در اجراي طرح مشاركت داشته باشد و به هر ميزاني كه تعيين كند طبق فرم تعيين شده از حقوق كارمند كسر خواهد شد و اين مبلغ قرار نيست كه خيلي زياد باشد و از ۲۰ هزار تومان در هر ماه شروع مي شود.

وي بيان داشت: به مشكلات كارمندان در امور معشيتي كاملاً واقف هستيم و اين مبلغ، رقم خيلي بالايي نيست كه بخواهد در مخارج زندگي تاثيرگذار باشد و بطور طبيعي هر خانواري در طول ماه كمك هايي به افراد نيازمند در جامعه دارد اما از سوي ديگر كل كمك هاي مجموعه كارمندي در استان حتي با مبلغ خيلي كم هم مي تواند در حل مشكلات بسياري از كودكان بي سرپرست و يتيم تاثيرگذار باشد.

كريمي از حاضرين در جلسه خواست كه اين طرح ابتدا توسط مديران كل، معاونين و روساي شهرستان ها شروع شود و در ادامه با رضايت خود كارمندان اين طرح گسترش پيدا كند.

وي با بيان اينكه اين طرح يك كار اداري و دستوري نيست، گفت: ما اين كار را يك كار خداپسندانه و انسان دوستانه مي دانيم و اين كار هم در استانداري، توسط استاندار، معاونين و مديران ستادي استانداري شروع خواهد شد و همه با نيت خير و اينكه داراي بركت باشد در اجراي آن مشاركت خواهيم كرد.

وي در پايان سخنان خود گفت: اين كار به نوعي رضايت خدا و تقويت وجدان و روحيه را به دنبال دارد كه اميدواريم همه اعضاي اداري و مجموعه كارمندي استان به اجراي اين طرح لبيك مناسبي داشته باشند و بتوانيم گام موثري در راستاي ايجاد زندگي بهتر براي كودكان بي سرپرست و يتيم جامعه برداريم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13849

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.