• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

۶ هزار مددجوی کرمانشاهی مهارت های فنی را فراگرفتند

  • کد خبر : 13831
  • 21 مهر 1399 - 6:54
۶ هزار مددجوی کرمانشاهی مهارت های فنی را فراگرفتند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از شش هزار مددجوی کرمانشاهی در نیمه نخست امسال مهارت های فنی و حرفه ای را فراگرفته اند، گفت: ۷۴۱ میلیون تومان اعتبار به منظور مهارت آموزی این مددجویان اختصاص داده شده است. به گزارش میلکان آنلاین، رضا طاهری، معاون اشتغال و خودکفایی […]

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از شش هزار مددجوی کرمانشاهی در نیمه نخست امسال مهارت های فنی و حرفه ای را فراگرفته اند، گفت: ۷۴۱ میلیون تومان اعتبار به منظور مهارت آموزی این مددجویان اختصاص داده شده است.

به گزارش میلکان آنلاین، رضا طاهری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: این نهاد به مددجویان متقاضی فاقد مهارت، آموزش های رایگان فنی و حرفه ای ارائه می دهد.

طاهری با بیان اینکه در نیمه نخست امسال۷۴۱ میلیون تومان اعتبار به منظور مهارت آموزی مددجویان تحت حمایت این نهاد اختصاص داده شده است، افزود: در این مدت بیش از شش هزار و ۱۰۰ مددجوی کرمانشاهی مهارت های فنی و حرفه ای مورد علاقه خود را فراگرفته اند.

وی بیان کرد: این مددجویان در دوره های مقدماتی، کسب و کار و پایدار سازی، آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای را کسب کرده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه مددجویان دارای مهارت و جویای کار می توانند از وام های قرض الحسنه اشتغال بهره مند شوند، تصریح کرد: کمیته امداد تا سقف ۵۰ میلیون تومان به مددجویان دارای مهارت جهت اجرای طرح های اشتغال وام قرض الحسنه پرداخت می کند.

رضا طاهری تصریح کرد: مددجویان متقاضی برای دریافت آموزش های فنی و حرفه ای مورد علاقه خود می توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13831

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.