• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

بحران کرونا در کرمانشاه/ هر ۱۰ دقیقه یک بیمار جدید در بیمارستان بستری می‌شود

  • کد خبر : 13825
  • 21 مهر 1399 - 6:50
بحران کرونا در کرمانشاه/ هر ۱۰ دقیقه یک بیمار جدید در بیمارستان بستری می‌شود

رئیس بیمارستان علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۵۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: طی شبانه‌روز گذشته هر ۱۰ دقیقه یک بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده است. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از  فارس دکتر محمود‌رضا مرادی  در کرمانشاه، از شکستن دو رکورد کرونایی در استان کرمانشاه طی […]

رئیس بیمارستان علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۵۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: طی شبانه‌روز گذشته هر ۱۰ دقیقه یک بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده است.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از  فارس دکتر محمود‌رضا مرادی  در کرمانشاه، از شکستن دو رکورد کرونایی در استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اظهار داشت: طی شبانه‌روز گذشته هر ۱۰ دقیقه یک بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده است.

وی به شکستن رکورد بستری‌های روزانه در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰ بیمار جدید مربوط به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند. این بالاترین میزان بستری روزانه از ابتدای اپیدمی کرونا است.

رئیس بیمارستان علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: ۵۵۵ بیمار مربوط به کرونا در حال حاضر در بیمارستان‌های استان بستری هستند، این بالاترین میزان بستری طی هشت ماه گذشته بوده که بیانگر وضعیت استان به صورت هشدار و بحرانی است.

وی اضافه کرد: جابه‌جا کردن این دو رکورد اعلام می‌کند که کرونا در استان کرمانشاه به وضعیت خطرناکی رسیده و این خطر تک‌تک هم استانی‌ها در هر جایگاه و مقامی که باشند را تهدید می‌کند.

دکتر مرادی گفت: اطلاع نداریم چه زمانی به پیک بیماری می‌رسیم و آیا در آن زمان تعداد تخت‌ها و تجهیزات جوابگوی بیماران خواهد بود یا نه، بنابراین از مردم درخواست داریم همواره پروتکل‌های بهداشتی که همان شست‌وشوی دست‌ها، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی است را برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس، همچنان رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13825

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.