• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1

نقاط حادثه‌خیز کنگاور حذف و اصلاح می‌شود

  • کد خبر : 13810
  • 21 مهر 1399 - 6:39
نقاط حادثه‌خیز کنگاور حذف و اصلاح می‌شود

 معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری کنگاور گفت: با هدف کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در کنگاور نقاط حادثه‌خیز این شهرستان حذف و اصلاح می‌شود. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایرنا ، «علی الماسی‌پور» عصر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک کنگاور در سرسرای فرمانداری این شهرستان، راه و حریم آن را به […]

 معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری کنگاور گفت: با هدف کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در کنگاور نقاط حادثه‌خیز این شهرستان حذف و اصلاح می‌شود.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایرنا ، «علی الماسی‌پور» عصر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک کنگاور در سرسرای فرمانداری این شهرستان، راه و حریم آن را به عنوان سرمایه ارزشمند ملی دانست و تصریح کرد: باید حفاظت و صیانت از این مهم با همه توان در اولویت مسوُولان دستگاه‌های مربوطه باشد.

او ادامه داد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان به همراه شهرداری‌ها نقاط حادثه‌خیز ورود و خروج شهرهای «کنگاور» و «گودین» را شناسایی و ایمن‌سازی می‌کنند.

الماسی‌پور در ادامه بر ساماندهی ۱۵ تاکسی درون شهری برای جابه جایی ساکنان مسکن مهر «غم تسلی» تاکید کرد و افزود: شهرداری تجهیزات ایستگاه‌های تاکسی را که خریداری کرده با نظارت راهور در نقاط مورد نظر در سطح شهر نصب کند.

رنگ آمیزی و خطکشی گذرگاه‌ها و معابر تردد دانش‌آموزان در سطح شهر، تعمیر چراغ‌های چشم زن، انسداد بریدگی روستای «قوره‌جیل»، ساماندهی پیچ‌های حادثه‌خیز روستاهای «گردکانه» و «عباس‌آباد» و ساماندهی ترافیکی ورودی روستای «فش» از جمله مصوبات این جلسه بود.

شهرستان کنگاور در ۸۵ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد که بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد و بر سر راه بین المللی تهران- کربلا واقع شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13810

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.