• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
3
استاندار کرمانشاه خبر داد:

برای افراد بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی جریمه‌های نقدی سنگین در نظر گرفته می‌شود

  • کد خبر : 13753
  • 20 مهر 1399 - 6:41
برای افراد بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی جریمه‌های نقدی سنگین در نظر گرفته می‌شود

استاندار كرمانشاه گفت: برای افراد بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی جریمه‌های نقدی سنگین در نظر گرفته می‌شود.   به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند صبح امروز (شنبه ۱۹ مهرماه) در ستاد کرونا استان اظهار داشت: ۲۹ استان کشور در شرایط قرمز به سر می برند که در این میان وضعیت ۱۲ استان در شرایط حادتری قرار […]

استاندار كرمانشاه گفت: برای افراد بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی جریمه‌های نقدی سنگین در نظر گرفته می‌شود.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند صبح امروز (شنبه ۱۹ مهرماه) در ستاد کرونا استان اظهار داشت: ۲۹ استان کشور در شرایط قرمز به سر می برند که در این میان وضعیت ۱۲ استان در شرایط حادتری قرار دارد که متاسفانه کرمانشاه هم جزو آن ها هستند.

وی افزود: همچنین ۴۵ شهرستان کشور در شرایط کاملا پرخطر قرار دارند که ۶ شهرستان آن در استان کرمانشاه قرار دارد و این بسیار نگران کننده است.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: انتظار می رود مردم با حساسیت این پروتکل ها رعایت کنند زیرا اگر این وضعیت تداوم یابد هم کرمانشاه هزینه سنگینی را متحمل می شود و هم مجبور هستیم برای افراد بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی جرایم سنگین نقدی در نظر بگیریم زیرا حفظ سلامت مردم برای ما مهم است.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت نگران کننده کرونا در استان کرمانشاه، ملاقات‌های بیمارستانی ممنوع شده است و آرامستان‌ها هم بسته می‌شوند و تنها به افراد معدودی از صاحب عزا خدمات اجازه شرکت در مراسم خاکسپاری داده می‌شود.

بازوند با بیان اینکه در مهرماه امسال رکوردهای تعداد بستری و تعداد فوت در بحران کرونا شکسته شد؛ اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۵۰ درصد تخت‌های آی سی یو در استان کرمانشاه در اختیار بیماران کرونایی است.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری در زمینه در اختیار قرار گرفتن ظرفیت بیمارستان های نیروهای مسلح برای بیماران کرونایی، با توجه به ضرورت تعدادی از تخت‌های این بیمارستان ها در اختیار علوم پزشکی قرار می گیرد.

مدیر ارشد استان یادآور شد: کرمانشاه یک کلانشهر با یک میلیون نفر جمعیت است و نمی توان بر این همه جمعیت نظارت کرد و انتظار داریم خود مردم به کمک کادر درمان بیایند و ما شاهد یک نظارت مردمی فراگیر  برای رعایت پروتکل های کرونایی باشيم.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13753

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.