• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

بیش از ۱۲۰ نفر از ایثارگران در جمع پرسنل بهزیستی استان کرمانشاه هستند

  • کد خبر : 13746
  • 19 مهر 1399 - 7:00
بیش از ۱۲۰ نفر از ایثارگران در جمع پرسنل بهزیستی استان کرمانشاه هستند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به حضور بیش از ۱۲۰ نفر از ایثارگران در جمع پرسنل اداره کل بهزیستی استان خواستار پیگیری بیشتری در خصوص رفع نیاز مسکن ،خدمات بیمه ای و … از سوی بنیاد برای این پرسنل خدوم و زحمتکش شد. به گزارش میلکان آنلاین؛ محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با امیری […]

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به حضور بیش از ۱۲۰ نفر از ایثارگران در جمع پرسنل اداره کل بهزیستی استان خواستار پیگیری بیشتری در خصوص رفع نیاز مسکن ،خدمات بیمه ای و … از سوی بنیاد برای این پرسنل خدوم و زحمتکش شد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با امیری نماینده بنیاد شهید استان و رئیس اداره مددکاری امور ایثارگران دیدار کرد.

دکتر محمدی در این دیدار، خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران را سرمایه های انسانی ارزشمندی در جامعه خواند و گفت: استفاده از این ظرفیت می‌تواند در بسیاری از مواقع گره گشای مشکلات و موانع موجود باشد.

وی با اشاره به خدمات گسترده سازمان بهزیستی در زمینه های مختلف، افزود: ما از تمام ظرفیت ممکن در سازمان بهزیستی، جهت ارائه خدمات مددکاری ،توانبخشی و نگهداری برای خانواده های آسیب دیده این قشر از جامعه که نیازمند خدمات ویژه هستند استفاده خواهیم کرد و سعی خواهد شد که جهت رفع  مشکلات جسمی و روانی آنان گام برداریم.

محمدی با اشاره به حضور بیش از ۱۲۰ نفر از ایثارگران در جمع پرسنل اداره کل بهزیستی استان خواستار پیگیری بیشتری در خصوص رفع نیاز مسکن ،خدمات بیمه ای و … از سوی بنیاد برای این پرسنل خدوم و زحمتکش شد.

امیری رئیس اداره مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های موجود در سازمان بهزیستی و همچنین انعقاد تفاهم نامه مشترک کشوری فی ما بین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و بنیاد شهید در خصوص نحوه خدمت رسانی ادارات عضو شورای رفاه، به خانواده های معظم جانبازان و ایثارگران، خواستار انعقاد تفاهم نامه استانی در زمینه همکاری های مشترک شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13746

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.