• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

پیام مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک

  • کد خبر : 13743
  • 19 مهر 1399 - 6:58
پیام مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک

دکتر فرحناز محمدی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیامی، روز جهانی و هفته‌ ملی کودک را تبریک گفت. به گزارش میلکان آنلاین، دکتر فرحناز محمدی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیامی، روز جهانی و هفته‌ ملی کودک را تبریک گفت. در این پیام آمده است: هفته ملی کودک فرصتی برای حمایت طلبی و […]

دکتر فرحناز محمدی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیامی، روز جهانی و هفته‌ ملی کودک را تبریک گفت.

به گزارش میلکان آنلاین، دکتر فرحناز محمدی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیامی، روز جهانی و هفته‌ ملی کودک را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

هفته ملی کودک فرصتی برای حمایت طلبی و حساس سازی جامعه نسبت به دوران کودکی و نگاه ویژه به کودکان به عنوان سرمایه های ملی و آینده سازان ایران اسلامی است.

این روز بهانه‌ای برای ورود به جهان کودکان و زمان مناسبی است برای یادآوری توجه به نیازهای روحی و هر رویکرد موثری که منتهی به رشد شخصیت و پرورش فکری آنان شود.

لذا فرصت را مغتنم می شماریم و به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کودک با شعار ” آینده را باید ساخت ” در کنار کودکانمان خواهیم بود.

فرزندان عزیزم، فرصت باهم بودن در دوران کودکی، تجربه زندگی پر تلاش بر اساس رشته های مستحکم محبت و مودت تا اوج شکوه یک ملت در طول تاریخ است.

ما بزرگترها دست های خود را هر روز، بارها و بارها به سوی آسمان و به درگاه آفریدگار خوبی ها بالا می بریم و برای شما نور چشمان و امیدان امروز و فردایمان دعا می کنیم تا قدمهایتان محکم و اراده هایتان استوارتر و خردمندانه آینده کشور عزیزمان را به تصویر کشیده و نغمه مهر و ایمان سردهید. این روز زیبا که امید آفرین روزهای آینده است برشما عزیزان گرامی باد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.