• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

قیمت مصرف کننده ماسک سه لایه ۱۳۰۰ تومان اعلام شد

  • کد خبر : 13740
  • 19 مهر 1399 - 6:50
قیمت مصرف کننده ماسک سه لایه ۱۳۰۰ تومان اعلام شد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گفت : بنا بر دستور ریاست محترم جمهوری مبنی بر دسترسی اقشار کم درآمد کشوربه ماسک، از هفته آینده ماسک سه لایه به قیمت ۱۳۰۰ تومان برای مصرف کننده در داروخانه ها عرضه می شود. به گزارش میلکان آنلاین؛قباد محمدی در جلسه ساماندهی تولید و توزیع ماسک استان […]

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گفت : بنا بر دستور ریاست محترم جمهوری مبنی بر دسترسی اقشار کم درآمد کشوربه ماسک، از هفته آینده ماسک سه لایه به قیمت ۱۳۰۰ تومان برای مصرف کننده در داروخانه ها عرضه می شود.

به گزارش میلکان آنلاین؛قباد محمدی در جلسه ساماندهی تولید و توزیع ماسک استان که در روز سه شنبه ۱۵مهرماه با حضور شرکت های تولید کننده ماسک استان برگزار شد گفت: بنا بر مصوبه وزارت بهداشت قیمت ماسک ۳ لایه پزشکی جهت تحویل به شرکت توزیع ۱۰۵۰ تومان ، قیمت تحویل به داروخانه ۱۱۵۵ تومان و قیمت توزیع داروخانه به مشتری ۱۳۰۰ تومان اعلام شد، که از هفته آینده لازم الاجرا می باشد .

وی افزود: باتوجه به تولید بالای ماسک در کشور ، تولید کنندگان استان باید عرضه تولیدات خود را با شرایط جدید وفق دهند. و ما تمام توان خود را برای حمایت از عرضه تولیدات استان به کار می بندیم.

دکتر تورج شیرزادیان مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی نیز در ادامه افزود: از این پس هیچگونه پروانه موقتی مبنی بر تولید ماسک صادر و حتی تمدید نخواهد شد و صاحبان پروانه موقت در صورت تمایل به ادامه کار باید جهت دریافت پروانه دائم طبق مقررات اقدام نمایند.

وی ادامه داد: باتوجه به سوء استفاده برخی سودجویان ، تولید کنندگان مؤظف هستند نام واحد تولیدی و آدرس محل تولید را به طور دقیق روی بسته بندی به صورت چاپی درج کنند و ماسک ها را در بسته های پنج عددی ، ده عددی و جعبه پنجاه عددی عرضه کنند

دکتر شیرزادیان با اشاره به همکاری خوب شرکت های تولیدی و نیز سازمان صمت اظهار داشت: در خصوص اساسی ترین کالای مقابله با کرونا که همان ماسک است ما کمترین مشکل را در تأمین و توزیع آن داشته ایم که این با تلاش و همکاری شرکت های تولیدی و دستگاه های اجرایی استان میسر شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13740

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.