• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

انهدام یک باند شرارت توسط پلیس کرمانشاه

  • کد خبر : 13687
  • 16 مهر 1399 - 6:04
انهدام یک باند شرارت توسط پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۴ عضو یک باند شرارت توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد و گفت: اعضای این باند جرایم متعددی را در پرونده سیاه خود ثبت کرده بودند که در نهایت با اقتدار ماموران تسلیم و زمین گیر شدند.   به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از […]

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۴ عضو یک باند شرارت توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد و گفت: اعضای این باند جرایم متعددی را در پرونده سیاه خود ثبت کرده بودند که در نهایت با اقتدار ماموران تسلیم و زمین گیر شدند.

 

به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از ارجاع چند مورد پرونده به پلیس امنیت عمومی در خصوص شرارت های اعضای یک باند که باعث ایجاد رعب و وحشت شده بود، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی در چند عملیات موفق به شناسایی و دستگیری ۳ تن از اعضای باند شده بودند، گفت: تلاش برای دستگیری سردسته این باند ادامه داشت تا اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی استان با افزایش کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی خود موفق به شناسایی مخفیگاه سردسته ۲۷ ساله باند در شهر “ملارد” استان البرز شدند.

سردارجاویدان افزود: با ردیابی مخفیگاه متهم مذکور که از یک سال قبل تحت تعقیب قرار داشت هماهنگی های لازم با مرجع قضائی انجام و ماموران پلیس امنیت عمومی استان با هماهنگی پلیس استان البرز در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری سردسته باند مذکور شدند.

این مقام عالی رتبه انتظامی با اشاره به سنگین بودن پرونده اعضای این باند، گفت: ضرب و جرح، رعب و وحشت، قدرت نمایی با شمشیر، اخلال در نظم و امنیت عمومی، تخریب اموال و اخاذی و زورگیری نمونه هایی از جرایم اعضای این باند خطرناک است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای باند تصاویر قدرت نمایی پوشالی خود و اقدامات مجرمانه شان را نیز در فضای مجازی منتشر می کردند.

سردار جاویدان با تاکید بر اینکه استان کرمانشاه جای اراذل و اوباش و اشراری نظیر اعضای این باند نیست، گفت: همه این افراد بدانند سخت ترین برخوردها و مجازات در انتظارشان خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان یادآوری کرد: پلیس قاطعانه با اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهد عده ای به منظور قدرت نمایی امنیت شهر و جامعه را مختل و مزاحم دیگران شوند.#

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13687

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.