• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
1
از سوی خیران نیکوکار صورت گرفت؛

اهدای ۹۲ گوشی هوشمند و تبلت به دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی

  • کد خبر : 13678
  • 16 مهر 1399 - 5:58
اهدای ۹۲ گوشی هوشمند و تبلت به دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه طبق آخرین آمار تاکنون خیران نیک اندیش بیش از ۹۲ گوشی هوشمند و تبلت به دانش آموزان نیازمند در استان اهدا کرده اند، گفت: این گوشی ها به منظور استفاده از امکانات آموزشی شبکه تحصیلی “شاد” به دانش آموزان مددجو اهدا شده است. به گزارش میلکان […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه طبق آخرین آمار تاکنون خیران نیک اندیش بیش از ۹۲ گوشی هوشمند و تبلت به دانش آموزان نیازمند در استان اهدا کرده اند، گفت: این گوشی ها به منظور استفاده از امکانات آموزشی شبکه تحصیلی “شاد” به دانش آموزان مددجو اهدا شده است.

به گزارش میلکان آنلاین؛محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۴ هزار دانش آموز نیازمند در استان تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: طبق بررسی های صورت گرفته بیش از هفت هزار دانش آموز مددجو کرمانشاهی به شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند که امیدواریم با مشارکت خوب خیران نیک اندیش برای این دانش آموزان تبلت یا گوشی تلفن همراه خریداری شود.

رخصی افزود: براساس آخرین آمار تاکنون خیران و حامیان نیک اندیش بیش از ۹۲ گوشی هوشمند و تبلت به دانش آموزان نیازمند در شهرستان های تابعه استان اهدا کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: ارزش این گوشی ها بیش از ۳۶۰ میلیون تومان بوده است.

وی عنوان کرد: گوشی ها و تبلت های مذکور برای دانش آموزان نیازمند ساکن در شهرهای ثلاث باباجانی، دالاهو، پاوه، سرپل ذهاب، صحنه، کنگاور، قصرشیرین، هرسین، دینور، ماهیدشت و مناطق یک و دو کرمانشاه خریداری و به این دانش آموزان اهدا شده است.

محسن رخصی با یادآوری اینکه در شورعاطفه های امسال نیز خیران نیک اندیش بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند، عنوان کرد: حدود ۸۰۰ میلیون تومان از این کمک ها نقدی بوده که بخشی از آن به خرید گوشی هوشمند و تبلت برای دانش آموزان نیازمند اختصاص داده خواهد شد

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13678

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.