• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
تاکید معاون استاندار کرمانشاه به جدیت فرمانداران در کنترل بیماری کرونا:

وضعیت فعلی ادامه یابد خبرهای خوبی نخواهیم شنید/ فرمانداران نظارت و تدبیر جدی داشته باشند

  • کد خبر : 13649
  • 15 مهر 1399 - 14:07
وضعیت فعلی ادامه یابد خبرهای خوبی نخواهیم شنید/ فرمانداران نظارت و تدبیر جدی داشته باشند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در استان تاکید کرد: در صورت ادامه وضعیت فعلی روزهای آینده خبرهای خوبی نخواهیم شنید.   به گزارش میلکان آنلاین؛ “حسین خوش اقبال” در نشست وبیناری با فرمانداران شهرستانهای استان کرمانشاه که با موضوع بررسی وضعیت بیماری کرونا و ممنوعیت های […]

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در استان تاکید کرد: در صورت ادامه وضعیت فعلی روزهای آینده خبرهای خوبی نخواهیم شنید.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ “حسین خوش اقبال” در نشست وبیناری با فرمانداران شهرستانهای استان کرمانشاه که با موضوع بررسی وضعیت بیماری کرونا و ممنوعیت های اربعین برگزار شد گفت: برای خروج از وضعیت فعلی لازم است که فرمانداران در شهرستانها تدبیر جدی داشته و نظارت ها را در رعایت پروتکل های بهداشتی فعالتر کنند.

معاون استاندار کرمانشاه با ابراز نگرانی از جان باختن ۲۵ بیمار کرونایی استان در ۴۸ ساعته گذشته تصریح کرد:فرمانداران تا اطلاع ثانوی لازم است که از شهرستانهای تحت مدیریت خود خارج نشده و مسائل راحضورا مدیریت کنند.

وی سپس با تاکیدبر نظارت جدی تر بر بازارها و پاساژها در شهرستانها افزود:ادارات باید پیشگام در رعایت پروتکل های بهداشتی باشند همچنین عدم برگزاری مجالس ترحیم و تجمع در آرامستانها نیاز به کنترل و نظارت جدی تری دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: مقرر شده جلسات اداری لغو و  مدارس نیز همچنان تا اطلاع بعدی تعطیل باشند و اماکن ورزشی نیز فعالیتی نداشته باشند.
حسین خوش اقبال با تاکید مجدد بر ممنوعیت هرگونه تردد در مرزها برای سفر به عراق نیز گفت: برای اربعین در سطح استان هیچ گونه برنامه ای نخواهیم داشت و ملاک ما سخنان رهبری معظم انقلاب در هفته دفاع مقدس بود که بر محوریت تصمیمات ستاد ملی کرونا تاکید داشتند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13649

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.