• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

بدهی‌های معوقه پالایشگاه کرمانشاه پرداخت شده است

  • کد خبر : 13582
  • 13 مهر 1399 - 10:00
بدهی‌های معوقه پالایشگاه کرمانشاه پرداخت شده است

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: مالیات‌های تکلیفی و قانونی و بدهی‌های معوقه پالایشگاه کرمانشاه که ماهیانه رقم بسیار چشمگیری بود پرداخت شده است. به گزارش  پایگاه خبری میلکان آنلاین؛ محمدرضا امامی‌نیا با اشاره به دستاورد‌های خصوصی سازی پالایشگاه کرمانشاه در چند سال اخیر گفت: واگذاری موفق شرکت پالایش نفت […]

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: مالیات‌های تکلیفی و قانونی و بدهی‌های معوقه پالایشگاه کرمانشاه که ماهیانه رقم بسیار چشمگیری بود پرداخت شده است.

به گزارش  پایگاه خبری میلکان آنلاین؛ محمدرضا امامی‌نیا با اشاره به دستاورد‌های خصوصی سازی پالایشگاه کرمانشاه در چند سال اخیر گفت: واگذاری موفق شرکت پالایش نفت کرمانشاه به بخش خصوصی در وهله اول منجر به خروج این شرکت از ماده ۱۴۱ قانون تجارت و جلوگیری از ورشکستگی و تعطیلی آن شد که به‌طور طبیعی دستاوردی بسیار ارزشمند و کم‌نظیر است.

او افزود: مدیریت بخش خصوصی شرکت پالایش نفت کرمانشاه با نگاه متحولانه در تمامی ابعاد و به دور از حاشیه‌های ابتدایی این واگذاری و با نظر خاص به منابع انسانی، تمامی امکانات موجود را در راستای تأمین امنیت روحی و روانی پرسنل به کار گرفته به نحوی که اندک نگرانی در این مورد برای کارکنان باقی‌نمانده است.

این مقام مسئول در شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: افزایش و رونق تولید، تنوع تولید در انواع فرآورده‌های ویژه، تبدیل وضعیت نیرو‌های پیمانکاری به قراردادی مستقیم و از بین بردن واسطه‌ای بنام پیمانکار، پیگیری مجدانه در پیشرفت و توسعه کمی و کیفی شرکت، افزایش و پرداخت به موقع حقوق و مزایا، پرداخت وام قرض‌الحسنه به تمامی کارگران شرکت، جذب و به‌کارگیری تعداد قابل توجهی از جوانان متخصص و جویای کار استان از جمله دستاورد‌های مثبت خصوصی سازی در پالایشگاه کرمانشاه است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه افزود: توجه ویژه به مسئولیت‌های اجتماعی همچون پرداخت کمک‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه، حضور فعال و کمک‌رسانی مستمر در بحران‌های سیل و زلزله و همچنین کمک‌های مومنانه قابل توجه در بحث بحران کرونای اخیر، آزادی زندانیان و محکومان مالی  بخش دیگری از مدیریت اثربخش و موفق بخش خصوصی در شرکت پالایش نفت کرمانشاه است که این مهم حکایت از توجه مدیریت به مسائل اجتماعی و عمومی جامعه است.

او بیان کرد: عدم تعدیل نیروی انسانی، حفظ کرامت انسانی و افزایش امکانات رفاهی بدون تبعیض، پرداخت پاداش‌های مختلف جهت ایجاد انگیزه کاری بالاتر، ارزش دادن به جایگاه شخصی و اداری پرسنل، تلاش در جهت انجام خواسته‌های پرسنل که سالیان متمادی احقاق حق صورت نگرفته بود بخش دیگری از اقدامات امیدآفرین مدیریت بخش خصوصی این شرکت است.

او افزود: پرداخت به موقع تمامی مالیات‌های تکلیفی و قانونی و بدهی‌های معوقه که ماهیانه رقم بسیار چشمگیری است باعث شده که عدد پرداختی مالیات شرکت به عنوان پشتوانه‌ای برای به گردش درآمدن چرخ‌های توسعه و تولید استان در سایر ابعاد باشد.

امامی‌نیا بیان کرد: با توجه به آمار و مستندات در مجموع می‌توان گفت هر آنچه بعد از واگذاری شرکت پالایش نفت کرمانشاه انجام شده سیر صعودی و افزایشی داشته و تاکنون روند کاهشی در هیچ زمینه‌ای وجود نداشته است که این مهم دال بر وجود توانایی مدیریتی بخش خصوصی پس از چهار سال از واگذاری موفق شرکت است.

او گفت: پرسنل شرکت پالایش نفت کرمانشاه با ارسال نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه ضمن تأکید بر موارد بیان شده، اعلام رضایت و حمایت قاطع خود را از مدیریت بخش خصوصی شرکت عنوان داشته‌اند و این موضوع نیز بر وجود حس رضایت، کار و تلاش جهت رونق و جهش تولید در استان در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13582

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.