• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه؛

پویایی شهرداری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی تقدیر آمیز است

  • کد خبر : 13537
  • 13 مهر 1399 - 6:39
پویایی شهرداری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی تقدیر آمیز است

در راستای توسعه و تعمیق برنامه های آموزش فرهنگ شهروندی، توسعه و پیشرفت جامعه شهری و ارتقای سطح آگاهی ها و فرهنگ شهروندان، تفاهم نامه همکاری بین شهرداری کلان شهر کرمانشاه و آموزش و پرورش استان امضا می شود. به گزارش میلکان آنلاین؛ در نشستی که با حضور مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش با […]

در راستای توسعه و تعمیق برنامه های آموزش فرهنگ شهروندی، توسعه و پیشرفت جامعه شهری و ارتقای سطح آگاهی ها و فرهنگ شهروندان، تفاهم نامه همکاری بین شهرداری کلان شهر کرمانشاه و آموزش و پرورش استان امضا می شود.

به گزارش میلکان آنلاین؛ در نشستی که با حضور مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش با معاون و مدیران حوزه فرهنگی شهرداری کرمانشاه برگزار شد بر لزوم همکاری و تعامل مشترک دو دستگاه در راستای تعالی فرهنگ شهروندی تاکید شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه با تقدیر از فعالیت های فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: شهرداری، تکالیف اجتماعی و فرهنگی فراوانی بر عهده دارد که طی سنوات اخیر، شاهد رونمایی از رسالت های غیرخدماتی شهرداری و حرکت رو به جلوی آن در تحقق اهداف و برنامه های فرهنگی بوده ایم که حاکی از پویایی شهرداری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی است که جای تقدیر دارد.

معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه در این نشست ضمن تشریح طرح “شهریاران فرهنگ” به عنوان یکی از فعالیت های زیربنایی سازمان فرهنگی در دو سال گذشته، خاطرنشان ساخت: در راستای فعالیت‌های فرهنگی در شهر کرمانشاه، فصل مشترکی از همکاری‌های فرابخشی شهرداری و با رویکرد تعاملی با دستگاه‌های اجرایی در حال شکل‌گیری است که در این راستا قصد داریم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش تعاملات مشترک فرهنگی و اجتماعی را در شهر تقویت نماییم که مهمترین آن توسعه طرح شهریاران فرهنگ است.

مهدی عبدالمالکی ضمن قدردانی از تعامل مجموعه معاونت پرورشی و روسای نواحی سه گانه آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف حوزه فرهنگی مدیریت شهری گفت: تقویت زمینه های کاری و در کنار هم بودن سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و خانواده بزرگ و اثرگذار آموزش و پرورش می تواند اثرات مهم و قابل توجهی برای شهر داشته باشد.

وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده در خصوص برگزاری مشترک جشنواره”بزرگ شهروندان کوچک” برای دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر کرمانشاه افزود: ما در سازمان فرهنگی عروسک “شمامه” را به عنوان یک کاراکتر و نماد جذاب برای کودکان طراحی و ساخته ایم که آماده تولید محتوا و ارائه آن در نرم افزار شاد برای دانش آموزان ابتدایی شهر هستیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13537

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.