• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

توسعه خدمات الکترونیک با هدف تجمیع اطلاعات و نظارت بر فعالیت‌ها با به‌کارگیری سامانه جامع سوادآموزی تحت وب

  • کد خبر : 13479
  • 12 مهر 1399 - 7:34
توسعه خدمات الکترونیک با هدف تجمیع اطلاعات و نظارت بر فعالیت‌ها با به‌کارگیری سامانه جامع سوادآموزی تحت وب

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: توسعه خدمات الکترونیک با هدف تجمیع اطلاعات و نظارت بر فعالیت‌ها با به‌کارگیری سامانه جامع سوادآموزی تحت وب صورت می‌گیرد. به گزارش میلکان آنلاین؛مجید یزدان پناه در جلسه ویدئو کنفرانس که در روز چهارشنبه مورخ نهم مهر ماه سال جاری با حضور همکاران حوزه معاونت و روسا […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: توسعه خدمات الکترونیک با هدف تجمیع اطلاعات و نظارت بر فعالیت‌ها با به‌کارگیری سامانه جامع سوادآموزی تحت وب صورت می‌گیرد.

به گزارش میلکان آنلاین؛مجید یزدان پناه در جلسه ویدئو کنفرانس که در روز چهارشنبه مورخ نهم مهر ماه سال جاری با حضور همکاران حوزه معاونت و روسا و کارشناسان واحدهای سوادآموزی شهرستان‌ها، نواحی و مناطق سوادآموزی استان جهت آموزش سامانه جامع سوادآموزی تحت وب برگزار شد، گفت: به منظور توسعه خدمات دولت  الکترونیک و با هدف یکپارچه سازی اطلاعات، اخذ گزارشات مدیریتی، نظارت و شفاف سازی فعالیت‌ها و سهولت دسترسی به اطلاعات ، کلیه اطلاعات سامانه جامع سوادآموزی به تحت وب منتقل می شود و در این جلسه آموزش‌های لازم به کاربران وهمکاران شاغل درحوزه سوادآموزی ارایه می‌گردد.
وی افزود: سامانه تحت وب موجب برنامه‌ریزی‌های هدفمند، تصمیم گیری‌های صحیح، تسریع در زمان اجرای فرآیندها، دقت و صحت در گزارشات آموزشی، پشتیبانی، مالی، طرح های علمی و فرهنگی و نظارت های لازم را تضمین خواهد نمود.
مدیر کل آموزش و پرورش اظهار داشت: از مزایای استفاده از سامانه تحت وب این است که آموزش دهندگان با بهره‌گیری از این سامانه دیگر نیازی به مراجعه حضوری به ادارات نخواهند داشت و با استفاده از کد ملی دسترسی این سامانه برای گروه‌های سوادآموزان، آموزش دهندگان، مسؤول موسسه یا مدیران مدارس، کارکنان شهرستان‌ها، نواحی، مناطق ونیروهای ستادی در استان فراهم  می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13479

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.